Gå til innhold

Bekymret for min nydelige datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pp snart 4 mnd. Hun kan smile, pludre og le, men svært sjelden som følge av blikkontakt. Hun er rett og slett vanskelig å få øyekontakt med! Og så blir hun rasende. Det er få eller ingen stasjoner mellom tilfreds og dommedag. Andre babyer ser jeg for eksempel venter litt i spenning når noe skal skje (de blir lagt ned et øyeblikk på et "rart" sted, puppen kommer frem o.l.) men min datter har ikke tid til sånt "tull". Hun har et vanvittig lydnivå, egentlig ganske imponerende. Hadde kolikktendenser til hun var ca 2.5 mnd. Noen som kjenner seg igjen??

Anonymous poster hash: 2ab2d...f86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørselen blitt sjekket? Lag sånn klikk lyd med neglene bak øret og se om hun snur seg etter lyden.

Anonymous poster hash: 04f5e...168
Skrevet

Har hørselen blitt sjekket? Lag sånn klikk lyd med neglene bak øret og se om hun snur seg etter lyden.

Anonymous poster hash: 04f5e...168

Skal prøve 👍

Skrevet

Høres ut som slik eldstemann her var som baby. Litt eldre nå, men fremdeles utålmodig og høylytt, og veldig, veldig perfekt 😊

Anonymous poster hash: 53c86...513

Skrevet

Høres ut som slik eldstemann her var som baby. Litt eldre nå, men fremdeles utålmodig og høylytt, og veldig, veldig perfekt 😊

Anonymous poster hash: 53c86...513

☺💖

Skrevet

Ikke uvanlig å være utålmodig og raskt bli sint :)

Hos noen er det slik helt fra de er nyfødt. Du trenger ikke bekymre deg.

Anonymous poster hash: 1e580...ab4

Skrevet

Ikke noe å bekymre seg for enda :)

Jeg var og er sånn.

Balkanblodet mitt kjører fra 0-100 på sekundet, og så er det over ;)

Du har nok bare en utålmodig liten datter, en liten praktiker som ikke liker fjas hehe...

Hun er nok perfekt :)

Anonymous poster hash: dbb0b...6ca

Skrevet

Vesla her var og slik. Bråsint om hun ikke fikk det slik hun ville med en gang. Nå siste par måneder har det endret seg og hun er mer tålmodig :) Straks 7 mnd.

Skrevet

Godt å lese :) Hun er noe for seg selv 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...