Gå til innhold

Hjelp! Babyen min sovner bare når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. vi bysser og har på støvsugeren... Han er snart 3 måneder, og det har blitt bare verre og verre. Har vi gjort oss selv en bjørnetjeneste her, eller er det mulig at dette kan snu sånn plutselig? Og ja, jeg vet at han fortsatt er liten, men det er litt slitsomt når man må fram med støvsugeren hver kveld.

Han sover stort sett greit i vogna på dagtid.

Er det noen som har vært borti noe lignende?

Anonymous poster hash: d2605...2ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Og han er bare tre mnd. Kos, kos og nærhet er svaret. Oppdragelse kommer seinere. Hold ut, snart går det over.

Anonymous poster hash: baeb1...f40

Skrevet

Har du prøvd støvsugerlyd som app på telefonen? Så slipper du å dra frem støvsugeren, mener jeg. 😂

Anonymous poster hash: 9a098...bdf

Skrevet

Har du prøvd støvsugerlyd som app på telefonen? Så slipper du å dra frem støvsugeren, mener jeg. 😂

Anonymous poster hash: 9a098...bdf

Ja, har det, og den funker tidvis 😉😂

Skrevet

Ja. Og han er bare tre mnd. Kos, kos og nærhet er svaret. Oppdragelse kommer seinere. Hold ut, snart går det over.

Anonymous poster hash: baeb1...f40

Takk for svar! :)

Skrevet

Du har min fulle sympati! Hold ut! Om et år ser du tilbake på dette og ler godt av det herlige barnet ditt 😉

Anonymous poster hash: 2f74f...436

Skrevet

Du har min fulle sympati! Hold ut! Om et år ser du tilbake på dette og ler godt av det herlige barnet ditt 😉

Takk!😉 Det er sånn jeg prøver å tenke når det står på som verst 😊

Skrevet

Takk!😉 Det er sånn jeg prøver å tenke når det står på som verst 😊

Jeg og 😂😂

Skrevet

Jeg og 😂😂

"Godt" å høre at vi er flere 😉

Skrevet

Enig med hun som sier - kos deg, slapp av - dette går seg til!

Anonymous poster hash: 50cb7...590
Skrevet

legg han i senga og sett på litt barnemusikk det elsket min,men han sov i egen seng helt fra starten,men begynte og tulle litt fra 3-6mnd ca og da satt vi på musikk ,da roet han seg :)

Skrevet

Min jente var og slik, jeg klarte og finne rett tone med stemmen min tilslutt så da trengte jeg bare nynne en sang i den tonen og jenta sovnet ☺

Skrevet

Han er bare tre måneder. Han husker nok fremdeles de deilige lydene har hørte på når han lå inni magen din. Det er ikke nødvendigvis så enkelt å tilpasse kroppen og hodet til lydene og følelsen på utsiden av livmoren. Hold ut ❤️

Anonymous poster hash: 7450c...0f0

Skrevet

Tusen takk for gode svar, råd og tanker damer! ❤️ Skal teste det med musikken. Han ligger i babynest i senga sammen med oss, men kan nok ligge i sin egen seng, for når han først sovner for natta sover han ganske godt.

Har også blitt ganske god til å lage shhh-lyd, og det funker også til tider 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...