Gå til innhold

Shit, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på fest nedi gata, har bæsja og det er tomt(!) for dopapir!! Hahaha, hva gjør jeg nå? Ikke sånn tørr, fin bæsj som jeg har til vanlig, men eksplosiv diaré..... Folk har begynt å hamre på døra.. :o Har gått gjennom ALT av skuffer og skap, helvete, ikke en gang våtservietter eller kluter å oppdrive... Flaut!!!! Ok å vaske seg med vann, lufttørke og gå hjem og skifte? Tar ikke mer enn 7 minutter en vei. Men veska ligger i stua og det er sikkert 25 stykker her. Og vertskapet har ikke på telefonen. Prøvde å ringe også. Haha, jeg dauer. Så innmari flaut..

Anonymous poster hash: 07262...642

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk honkle!

Anonymous poster hash: f844a...080

Skrevet

Jeg er på fest nedi gata, har bæsja og det er tomt(!) for dopapir!! Hahaha, hva gjør jeg nå? Ikke sånn tørr, fin bæsj som jeg har til vanlig, men eksplosiv diaré..... Folk har begynt å hamre på døra.. :o Har gått gjennom ALT av skuffer og skap, helvete, ikke en gang våtservietter eller kluter å oppdrive... Flaut!!!! Ok å vaske seg med vann, lufttørke og gå hjem og skifte? Tar ikke mer enn 7 minutter en vei. Men veska ligger i stua og det er sikkert 25 stykker her. Og vertskapet har ikke på telefonen. Prøvde å ringe også. Haha, jeg dauer. Så innmari flaut.. Anonymous poster hash: 07262...642

Kunne aldri falt meg inn å bæsje på fest :P !!! Dusj og si at du spøy i håret eller noe :P

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å bæsje på fest :P !!! Dusj og si at du spøy i håret eller noe :P

Fikk du med deg den delen med eksplosjon? Ikke akkurat planlagt dette her.. Hahaha, det er så flaut. Kan ikke ta håndkleet heller. Ligger bare ett fremme. Åpner jeg døra for å få tak i verten Tor jeg folk vil ramle inn døra. I alle fall to som er hissige på at det skal bli ledig. Må snart inn å drikke mer! Dette må hikkes av!

Skrevet

Fikk du med deg den delen med eksplosjon? Ikke akkurat planlagt dette her.. Hahaha, det er så flaut. Kan ikke ta håndkleet heller. Ligger bare ett fremme. Åpner jeg døra for å få tak i verten Tor jeg folk vil ramle inn døra. I alle fall to som er hissige på at det skal bli ledig. Må snart inn å drikke mer! Dette må hikkes av!Anonymous poster hash: 07262...642

Sååå flaut!

Skrevet

Hopp ut av vinduet og løp hjem :legrine: :legrine:

Anonymous poster hash: 8ac04...d66
Skrevet

Er tilbake i det sosiale lag med påfyll av vin! :D Fant tilslutt noen truseinnlegg som kunne duge. Fikk vaska meg og skylt dem så ikke de ble liggende å lukte. Dauer! Hahaha, nå er det noen andre der inne som sikkert havner i en tilsvarende situasjon. Verten er på vei til bensinstasjonen for å handle, var visst tomt i hele leiligheten, men vi fant noen servietter vi har lagt frem så lenge. Nå skal jeg drikke mer enn planlagt og skyve fyllearresten så langt bort jeg kan klare. Skål! :D

Skrevet

Bruk honkle!

Anonymous poster hash: f844a...080

Men ikke mannen i huset sitt. Da kan det fort bli en drittunge.

Anonymous poster hash: 84725...30c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...