Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Noen andre med barn født på denne dagen elller midt i jula? Er det krise, eller ? :-D Anonymous poster hash: 10af9...aaa
beef sister Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Jeg fikk baby noen dager før julaften, og det eneste kjipe jeg kan se ved det er at han alltid vil være yngst og at han nok ikke vil få en like tydelig bursdagsmarkering som sine søsken, fordi mange vil slå to fluer i en smekk, men jeg vil ikke akkurat kalle det krise. Hvis du tenker på at det er krise å gå glipp av juleferingen et år, er det nok flust av turnusarbeidere som kan forsikre deg om at det er mulig å overleve.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Gutt. 12 desember. Det som er dumt er at han alltid vil være yngst, men han er ikke den første lille gutten som opplever det. Bursdagen med barn tar vi i november eller januar. Anonymous poster hash: d67cd...0f0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Bare 5% føder på termindagen, så da er det 95% sjanse for at du ikke føder på julaften. Jeg er født i romjula. Har alltid vært yngst i klassen, men har likevel vært blant de flinkeste i de fleste fag. Det var lite gøy å vente på å bli 18 år og ta lappen, men etter fylte 25 har det vært greit å være yngst i venninnegjengen. Lykke til med baby! Anonymous poster hash: f8986...6e7
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 Sistemann kom på nyttårsaften.. Du snakker om tåpelig dag.. 😳 Men det er som det er, alltid yngst, men enn så lenge er det stas med raketter på bursdagen 😜 Anonymous poster hash: 30a9f...3d1
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Kjære vene, det betyr da virkelig ingenting! Gratulerer masse med et mest sannsynlig friskt og nydelig barn på vei og all mulig lykke til med svangerskapet og fødsel 😃😃 Anonymous poster hash: 6f5b9...cd0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Jeg har to fettere som er født på julaften, har aldri hørt at det har vært noe stort problem. Men vet at de har syntes at det er litt kjedelig å aldri ha bursdagsselskap på dagen sin Anonymous poster hash: a0d92...2bc
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 Vi har et barn i familien som er født 25. desember. I vår familie har alle vært veldig opptatt av å markere hennes dag. Alltid egen gave (ikke slå sammen julegave med mindre barnet selv vil) som IKKE pakkes i julepapir. Det sendes sms/kort om bursdag, det er eget besøk (men ikke alltid i romjulen) og barnebursdag er i januar. Hun er kvikk og smart, litt forsiktig og yngst i klassen. Hennes personlighet henger nok mer sammen med hvem hun er og sånn ville hun nok vært om hun var født i januar også. Babyer melder sin ankomst når de selv vil:) Heldigvis er min niese født når hun er født. Hadde min søster fått barn på et annet tidspunkt ville det jo ikke vært denne herlige jenten! Tenk for en fin julegave du får i år! Lykke til med graviditeten. Anonymous poster hash: c88c9...6d5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 Svigermor har bursdag 25. Desember og vi feirer alltid bursdagen med middag og kake og EGEN gave:-) Anonymous poster hash: a89ff...02c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #10 Skrevet 10. april 2016 Jeg har en venninne som har født på julaften TO ganger. Med to åra mellomrom. Sjansen for å vinne i Lotto er sikkert større 😂 Den ene er født 2 uker over termin og den andre 5 uker før termin. Anonymous poster hash: 43610...a2f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 Har en niese som er født på julaften. Hun er ungdom nå og hennes dag feires alltid en måned før jul, etter hennes ønske. Da hun var yngre fikk hun også markering en annen dag enn selve julaften. Anonymous poster hash: b933c...cee
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 Det hadde min søster også, men min lille niese holdt seg inne til 4. januar Anonymous poster hash: b3eb5...e91
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #13 Skrevet 10. april 2016 Vi har to nieser på mannens side som har bursdag rundt julaften, og det som er positivt er i alle fall at det er veldig lett å huske bursdagene deres, og at gavene kan sendes sammen med julegavene. Anonymous poster hash: 867b4...3d5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #14 Skrevet 10. april 2016 Sistemann kom på nyttårsaften.. Du snakker om tåpelig dag.. Men det er som det er, alltid yngst, men enn så lenge er det stas med raketter på bursdagen Anonymous poster hash: 30a9f...3d1 Enda verre er 1 januar. Alle er bakfulle og slitne etter en lang og sen kveld. Lillejul aften er også dum. Alle har travelt med de siste ting for julen. Har 2 venniner med bursdag 23 des og 1 den 31 des. Henne med 31 des har altid full fest og kos, mens de andre 2 sliter med å få nok gjester til å komme til lunsj 23 des. Anonymous poster hash: 48fe0...d59
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #15 Skrevet 10. april 2016 Jeg fikk baby noen dager før julaften, og det eneste kjipe jeg kan se ved det er at han alltid vil være yngst og at han nok ikke vil få en like tydelig bursdagsmarkering som sine søsken, fordi mange vil slå to fluer i en smekk, men jeg vil ikke akkurat kalle det krise. Hvis du tenker på at det er krise å gå glipp av juleferingen et år, er det nok flust av turnusarbeidere som kan forsikre deg om at det er mulig å overleve. Da er det faktisk opp til deg og poengtere at bursdag og jul IKKE skal slås sammen mht gaver før han evt er så stor at han selv synes det er helt ok. Jeg har en 12 åring som er født 25 desember. Jeg har vært superstreng på dette og vi har ren bursdagsfeiring 1 juledag...fri for jul akkurat den dagen. Det har selvsagt familie og venner respektert fullt ut Anonymous poster hash: 07b2e...d33
millemille Skrevet 10. april 2016 #16 Skrevet 10. april 2016 Min venninne måtte ha planlagt keisersnitt med den ene sønnen sin. Datoen sykehuset valgte var 17. Mai.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #17 Skrevet 10. april 2016 Da er det faktisk opp til deg og poengtere at bursdag og jul IKKE skal slås sammen mht gaver før han evt er så stor at han selv synes det er helt ok. Jeg har en 12 åring som er født 25 desember. Jeg har vært superstreng på dette og vi har ren bursdagsfeiring 1 juledag...fri for jul akkurat den dagen. Det har selvsagt familie og venner respektert fullt ut Anonymous poster hash: 07b2e...d33 Man kan faktisk ikke kreve at barnet skal få gaver Anonymous poster hash: 9f5de...bc4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #18 Skrevet 10. april 2016 Min venninne måtte ha planlagt keisersnitt med den ene sønnen sin. Datoen sykehuset valgte var 17. Mai. Keisersnitt på en liten ert? Ikke rukket å bli noe størrelse på fosteret 17.mai når det er termin i desember... Anonymous poster hash: 8cb8e...5fa
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #19 Skrevet 10. april 2016 Keisersnitt på en liten ert? Ikke rukket å bli noe størrelse på fosteret 17.mai når det er termin i desember... Anonymous poster hash: 8cb8e...5fa What??? Hva har du røyka her til morgen? Anonymous poster hash: 48fe0...d59
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #20 Skrevet 10. april 2016 What??? Hva har du røyka her til morgen? Anonymous poster hash: 48fe0...d59 Hehe, ser selv hvor dumt svaret mitt er. Ikke røyker og drikker jeg. Men akkurat våkna etter en smertefull natt. Anonymous poster hash: 8cb8e...5fa
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #21 Skrevet 10. april 2016 Vi er i familie med en familie som har barn født på hhv 17. mai og julaften. De står han vel av. Anonymous poster hash: 8f0f8...d7e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #22 Skrevet 10. april 2016 Kva er problemet. Det er jo du som mor som ordner topp bursdag til barnet. Klager ein og syter at barnet har bursdag den dagen(mnd). Ja da er du verken vert det barnet eller ingen god mor. Dei som syter og klager pga den mnd er ikkje vert å ha barn. Anonymous poster hash: eac32...14a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #23 Skrevet 10. april 2016 Sønnen min er født på lille julaften. Ser noen over her skriver at det er en dum dag! For oss har det aldri vært det. Jeg har alltid elsket den dagen. Synes den er magisk og bedre enn selve julaften. At jeg i tillegg skulle få barn på denne dagen er helt fantastisk. Han er 10 år og synes foreløpig det er stas selv også. Og alle husker på bursdagen hans også, besteforeldre feirer alltid sammen med oss. Barneselskap i januar. Familieselskap varierer. Før jul eller i romjula! :-) Anonymous poster hash: 559ae...4a1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #24 Skrevet 10. april 2016 Mitt barn er født på julaften. Null problem. Feir bursdag litt tidligere. Anonymous poster hash: 9088b...150
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #25 Skrevet 10. april 2016 Kva er problemet. Det er jo du som mor som ordner topp bursdag til barnet. Klager ein og syter at barnet har bursdag den dagen(mnd). Ja da er du verken vert det barnet eller ingen god mor. Dei som syter og klager pga den mnd er ikkje vert å ha barn. Anonymous poster hash: eac32...14a "Ikke verdt å ha barn" faktisk. Sovet litt dårlig i natt? Hi klager og syter ikke et eneste sted, så vidt jeg kan se. Spør bare om andres erfaringer. Anonymous poster hash: b3eb5...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå