Gå til innhold

Mannens g-punkt, noen her som vil dele erfaringer? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt å leke med det og liker å vite hva jeg holder på med :)

Anonymous poster hash: 8185c...e85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp begynt å leke med det og liker å vite hva jeg holder på med :)Anonymous poster hash: 8185c...e85

Hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 5403b...ded

Skrevet

Hva gjør dere?

Jeg putter en finger opp i rumpa hans :)

Skrevet

Jeg putter en finger opp i rumpa hans :)Anonymous poster hash: 8185c...e85

Kjenner igjen det ;) sålenge han liker det nå så bare kjør på. Blir bare morsommere med tiden :)

Skrevet

Bruk masse glidemiddel. Noen cm opp mot magen ligger prostata. Stimuler denne mens du suger han. Men hvordan den skal bli stimulert må du nesten kommunisere med mannen din om. Hva han liker best. Hardt, mykt, pulserende, fort, sakte, konstant press etc.

Enjoy! 😉

Anonymous poster hash: 47ae9...b77

Skrevet

Bruk masse glidemiddel. Noen cm opp mot magen ligger prostata. Stimuler denne mens du suger han. Men hvordan den skal bli stimulert må du nesten kommunisere med mannen din om. Hva han liker best. Hardt, mykt, pulserende, fort, sakte, konstant press etc.

Enjoy! 😉

Takker for tips! Men slik jeg har skjønt det, skal jeg kjenne prostata? Han sier jeg treffer noe, men jeg kjenner ikke forskjellen :P Jeg tar han selvsagt på ordet da :)

Skrevet

æsj

Nei, det er faktisk ikke æsj ;) Mannen syns det er fantastisk godt og når vi snakker om det sier han at han aldri hadde trodd han skulle bli så komfortabel med noen og at det handler om tillit og kjærlighet :) Men så gjør vi endel annet som andre nok hadde syntes var sykt ;)

Skrevet

Æsj jo. Der lukter det bæsj. Dere vasker dere etterpå men æsj dere må føle dere går med litt bæsjelukt på fingeren.

Anonymous poster hash: 00e80...6f4

Skrevet

Æsj jo. Der lukter det bæsj. Dere vasker dere etterpå men æsj dere må føle dere går med litt bæsjelukt på fingeren.

Anonymous poster hash: 00e80...6f4

Haha! Hadde en kjæreste for noen år siden som elsket å bli slikket i rumpa... og hva gjør man ikke for kjærligheten. Smakte faktisk ikke bæsj da, men jeg brekker meg av tanken på å gjøre det nå.

Anonymous poster hash: 82cd1...304

Skrevet

Takker for tips! Men slik jeg har skjønt det, skal jeg kjenne prostata? Han sier jeg treffer noe, men jeg kjenner ikke forskjellen :P Jeg tar han selvsagt på ordet da :)

Hehe. Ja, man skal egentlig kjenne det. Kjennes ut som en valnøtt kanskje? Litt ruglete. Og når mannen kommer, kjenner du at det pulserer i prostata.

Men ta han på ordet du, om du ikke kjenner noe selv. 😉

Skrevet

Menn som liker å bli tatt i rumpa spiller på feil banehalvdel....

Anonymous poster hash: 15bce...e74

Skrevet

Haha, aldeles ikke!😂

Skrevet

Nei, det er faktisk ikke æsj ;) Mannen syns det er fantastisk godt og når vi snakker om det sier han at han aldri hadde trodd han skulle bli så komfortabel med noen og at det handler om tillit og kjærlighet :) Men så gjør vi endel annet som andre nok hadde syntes var sykt ;)

jo synes det er Æsj jo

Skrevet

OMG. 😂 Ifølge hvem? Deg?

Det finnes både kvinner og menn som liker å få en finger, en pikk, en dildo etc opp i rumpa. Man behøver vel ikke spille på feil banehalvdel av den grunn?

Er kun uvitende mennesker som kan lire av seg noe sånt.... 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...