Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg har søkt jobb som gruppeleder/miljøterapaut for en bolig i Kommunen. Igår ble jeg oppringt og fikk tilbud om stillingen, 100% fast!! Kan ikke forklare gleden . Jobber nå i barnehagen som ped leder og er såå lei. Ønsket lenge å bytte jobb. Dette er en stor privat barnehage med mye fravær og mye stress. Jeg tror det blir en ny hverdag å jobbe i bolig under Kommunen. Måtte bare få det ut.. Går rundt å tenker på dette heleeee tiden :-) Anonymous poster hash: b3a4c...ff4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Gratulerer 😃 Anonymous poster hash: e2870...d5a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Gratulerer! Jeg vet hvordan du har det. Jeg hadde også en jobb jeg mistrivdes i, og måtte rett og slett snu om på livet. Var så sliten og deprimert etter jobb hver dag, at jeg valgte å tenke helt nytt. Jeg orket ikke lenger å grue meg til jobb hver dag, også i helgen. Hadde en fem års høyskoleutdannelse, og var lite klar for mer studielån og tilbake til studenttilværelsen, men valgte å ta PPU for å skaffe meg undervisningskompetanse. Har nå jobbet som lærer i snart ti år, og virkelig elsker jobben min. Håper du vil like den nye jobben din like mye som jeg liker min. Anonymous poster hash: 4cc20...0a4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Så deilig! Gratulerer! Ikke bare med ny jobb, men like mye for å ha tatt beslutningen om å ikke bli i en jobb som kunne ha gitt deg helsemessige problemer på sikt, og så ta tak i det og søke deg andre jobber. Spennende å bytte jobb og få ny hverdag. Grattis Anonymous poster hash: 0c369...883
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Gratulerer! Jeg vet hvordan du har det. Jeg hadde også en jobb jeg mistrivdes i, og måtte rett og slett snu om på livet. Var så sliten og deprimert etter jobb hver dag, at jeg valgte å tenke helt nytt. Jeg orket ikke lenger å grue meg til jobb hver dag, også i helgen. Hadde en fem års høyskoleutdannelse, og var lite klar for mer studielån og tilbake til studenttilværelsen, men valgte å ta PPU for å skaffe meg undervisningskompetanse. Har nå jobbet som lærer i snart ti år, og virkelig elsker jobben min. Håper du vil like den nye jobben din like mye som jeg liker min. Anonymous poster hash: 4cc20...0a4 Tusen takk dere begge! Godt å høre om andre i "samme båt." Jeg har tenkt på å bytte jobb i over ett år nå. Det var virkelig på tiden. Nå gruer jeg meg til å fortelle sjefen det. Jeg skal snakke med de på mandag. Skal søke permisjon og se. Jeg er bare så lei av bleier, foreldremas, bråk, slitne kollegaer, sykemeldinger, rot, osv. Jeg håper en miljøterapaut stilling vil passemeg bedre. Jeg tror det er helt anderledes og mindre stressfult og mindre bråk. Anonymous poster hash: b3a4c...ff4
glalaksen Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Så kjekt:) hvilken type bolig da? Turnus? Heldig med 100% fast stilling
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 Gratulerer 👏 Anonymous poster hash: 50e6b...605
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #10 Skrevet 10. april 2016 Gratulerer! Det er gull å jobbe i kommunen!!☺️☺️👏 Anonymous poster hash: b2b4f...bc3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 Det er en bolig for mindreårige asylsøkere. Jeg har fått stilling som gruppeleder i turnus. Vet ikke om jeg skal jobbe natt. Det som er så spennende er at dette er en helt ny bolig som åpner etter sommeren. Da kan jeg være med helt fra begynnelsen. Jeg er så glad og lettet. Barnehagen var jeg veldig ferdig med nå. Takkk alle dere snille for gratulasjoner!! (Jeg holder det enda hemmelig for alle kollegaer på jobb, venter til å ha fått dette skriftelig. Godt å få dele deg med noen her inne!) Anonymous poster hash: b3a4c...ff4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 Gratulerer! Har jobbet som miljøterapeut i omsorgsbolig og ingen miljøterapeuter jobbet natt da det var unødvendig og kostet mer (har jo høyere lønn enn miljøarbeidere). Beboerne sover (forhåpentligvis) på natta så da trenger man ikke høyt utdannede til å sitte vakt. Anonymous poster hash: ce09f...2af
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #13 Skrevet 10. april 2016 Jeg har søkt jobb som gruppeleder/miljøterapaut for en bolig i Kommunen. Igår ble jeg oppringt og fikk tilbud om stillingen, 100% fast!! Kan ikke forklare gleden . Jobber nå i barnehagen som ped leder og er såå lei. Ønsket lenge å bytte jobb. Dette er en stor privat barnehage med mye fravær og mye stress. Jeg tror det blir en ny hverdag å jobbe i bolig under Kommunen. Måtte bare få det ut.. Går rundt å tenker på dette heleeee tiden :-) Anonymous poster hash: b3a4c...ff4 Gratulerer Hvordan er lønnen i forhold til pedleder lønnen? Anonymous poster hash: 5e6de...c25
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #14 Skrevet 10. april 2016 Jeg har nå som pedleder 410 000kr i året. I Kommunen ansettes jeg som gruppeleder/miljøterapaut og er lønnet 397 000 + 27 000 i tillegg for leder ansvaret. Så jeg kommer bedre ut enn å jobbe i barnehagen! :-) Anonymous poster hash: b3a4c...ff4
førskolelæreren Skrevet 10. april 2016 #15 Skrevet 10. april 2016 Gratulerer med ny jobb! Selvom det er trist at flere og flere førskolelærere velger seg bort fra barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #16 Skrevet 10. april 2016 Noen flere miljøterapauter her inne? Kan dere fortelle litt? Anonymous poster hash: b3a4c...ff4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #17 Skrevet 10. april 2016 Dytt. Anonymous poster hash: b3a4c...ff4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #18 Skrevet 10. april 2016 Noen flere miljøterapauter her inne? Kan dere fortelle litt? Anonymous poster hash: b3a4c...ff4 Venninnen min er miljøterapaut, men jobber på en vanlig ungdomsskole. Hun stortrives, jobber jo stort sett med ungdommene som på en eller annen måte sliter så samarbeider tett med barnevern og politi. Men også en del forebyggende og miljøskapende. Hun er utdannet sosionom. Anonymous poster hash: f9635...4a6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #19 Skrevet 10. april 2016 Så spennende. Jeg gleder meg enormt. Selvom jeg ikke helt vet hva jeg går til ☺ Anonymous poster hash: b3a4c...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå