Jojo x3 Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Vi låner på biblioteket og ellers noe på spotify. Bøkene om malvin, Karsten og Petra, Kardemommeby, Rørvik sine, Ruffen, Astrid Lindgren og Anne Cath vestly er populære her.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Vi bruker også biblioteket. Masse bra gratis til låns og høyskoleutdannede personer som hjelper deg! Jeg pleier å rippe bøkene i itunes og legge dem over på telefon eller ipod. Anbefaler Nifse Nella! (5 bøker tror jeg) Og så er det to artige bøker om noen skogmus - Dagfinn Ingebrigtsen Voff - majas glade dager (Anne B. Ragde tror jeg) Så er det andre bjerke - dikt og rim - lest av datteren. Så rart - også morsomme vers. Bøkene ovenfor er morsomme for oss voksne også! Ellers: Lassemajas detektivbyrå Måns Garthon har også en del morsomme- men kanskje vente litt mer med dem. Og så er det selvsagt kaptein sabeltann, dyrene i hakkebakkeskogen, kardemommeby osv. SÅ! Da har du noen timer med moro! (PS! Ruffenbøkene anbefaler jeg å lese for barnet selv - illustrasjonene er fantastiske!) Anonymous poster hash: 1e299...506
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Ja - og så ikke å forglemme de gode gamle - knerten, mormor og de åtte ungene osv. Anonymous poster hash: 1e299...506
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Biblioteket! Jeg anbefaler Bjørn Rørviks bøker om Reven og Grisungen. Anonymous poster hash: 42909...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå