Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Prisklasse max 1500 kr. Må vise antall forbrente kcal. Anonymous poster hash: 66a64...2f8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Polar a300. Bra klokke, puls, synk til tlf via bluetooth, aktivitet, skritt. Jeg liker min. En venninne har sånn fit bit og den er ikke helt for trening har jeg skjønt. Mer aktivitetsmåler. Og det finnes og a400, den er med gps og fast rem. A300 kan du bytte reim på. Anonymous poster hash: 02461...663
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Det spørs hva du skal ha. Jeg har Fit Bit Charge HR og er veldig fornøyd. Men jeg bruker den stort sett som aktivitetsmåler og til turer på beina noe den virker bra til. Den måler kalorier, skritt, km, trapper, puls, søvn, aktivitet (gjenkjenner automatisk om du ikke starter den selv) osv og klokke. Den kan i tillegg synkroniseres med Endomondo om du velger å bruke den til trening (kan bruke Fit Bit også). Synk med PC og/eller telefon via Blutoot og god app som sammenstiller data. Er som sagt veldig fornøyd, men har jo ikke noe annet å sammenligne med ettersom jeg bare har brukt denne. Jeg kjøpte den til 1299,- Tror den regnes som mye for pengene. Søker du på nettet finner du nok noen tester også der de forskjellige sammenlignes og de skriver noen ord om hvilken som passer best til hvilken aktivitet. Anonymous poster hash: 3066a...c15
klg,2 boys now:) Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 Har polar a360 veldig enkel og grei å bruke.nå er ikke jeg akkurat noe treningsnarkoman så den delen av klokka skal jeg ikke si så mye om.men generelt veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå