Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Det er jo temmelig stor forskjell på hvor mange kalorier jeg forbrenner avhengig av om jeg registrerer det som 60 minutter medium impact eller 60 minutter high impact ... Hvordan vet jeg ? Anonymous poster hash: 37ba2...812
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Vel, jeg vet veldig godt om jeg har trent hardt eller om jeg har trent medium. Jeg tipper du trener medium i forhold til problemstillingen din. Vi som trener så vi har blodsmak i kjeften, vi vet det. Anonymous poster hash: 900a2...e12
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Men alvorlig, og ikke frekk....Hvis du kjøper deg ei pulsklokke får du svar. Den trenger ikke koste så mye eller være fancy, så lenge den teller hjerteslag og regner litt for deg. Tror du kan finne noe helt greit for 500 kr. Anonymous poster hash: 900a2...e12
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Du vil jo trene med forskjellig intensitet i løpet av timen. Det riktige er kanskje 20 min av hver med lett/middels/hard intensitet. Anonymous poster hash: 87e20...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå