Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg er "inngiftet" i en familie der et familiemedlem GLOR på meg. Hvis jeg tar på skoene, hvis jeg spiser frokost. Jeg orker det rett og slett ikke, det er helt forferdelig, står der bare med et fårete smil og tomt blikk og glor, som om jeg var en TV-skjerm eller noe. Skikkelig ubehagelig. Er det noen måte jeg kan be vedkommende slutte uten at det oppfattes "frekt" (i gåseøyne, siden det frekke er å glo...) Anonymous poster hash: d59cc...cf0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Hvordan blir man "inngiftet" i gåseøyne?! Anonymous poster hash: 1d731...4e3
Brennheite Badeand Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Glo tilbake! Veldig effektivt, ettersom glanerne som regel ikke er klar over at de gjør det.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Hvordan blir man "inngiftet" i gåseøyne?! Anonymous poster hash: 1d731...4e3 Klarer du ikke å svare på tråder? Det kan være en sykdom. Anonymous poster hash: d59cc...cf0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 Glo tilbake! Veldig effektivt, ettersom glanerne som regel ikke er klar over at de gjør det. Og det er ikke frekt, eller? Hadde vært interessant å prøvd det og sett hva som skjer Anonymous poster hash: d59cc...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå