Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Sønnen vår på 2.5 år fikk feber i 23-tiden i går kveld. Han var først urolig i søvne og våknet og jeg kjente at han var varm så jeg målte 38.5. I dag har han hatt på det meste 38.8 og det var ca kl 12. Da var han veldig slapp så han fikk en paracet og etter det har han vært uten feber frem til nå,han begynner å bli varm igjen så måler etter han er ferdig å se barne-tv. Han har svettet en del (han er veldig varmblodig og har ligget på sofaen i bleia) og er nå full av utslett på ryggen og magen. Det er bittesmå prikker. Kan det være bare varmeutslett? Får ikke dette til å passe med barnesykdommene, gjør dere? Har utelukket hjernehinnebetennelse. Anonymous poster hash: fdb3a...268
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Det ser forresten akkurat ut som varmeutslett når jeg googler og ser på bilder av det. Det var først litt og nå er det mye. Anonymous poster hash: fdb3a...268
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Min fikk sånn utslett av halsbetennelse (streptokokker)... Anonymous poster hash: f11a5...a73
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Min fikk sånn utslett av halsbetennelse (streptokokker)... Anonymous poster hash: f11a5...a73 Rart. Jeg har hatt streptokokker i halsen mange ganger men aldri utslett. Det kan ikke ha vært varmeutslett pga feber? Sønnen min både spiser og drikker, det klarer ikke jeg når jeg har streptokokker i halsen. Han spiser kveldsmat her og nå med sin far. Men takk for tipset Anonymous poster hash: fdb3a...268
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 I dag har utslettet spredd seg til kinnene og kinnene er mørke rosa. Kanskje det er 5. barnesykdom? Leste at det starter i kinnene og sprer seg nedover, her har det gått andre veien men av erfaring så følger ikke alle sykdommer "reglene". Anonymous poster hash: fdb3a...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå