Gå til innhold

Frekkere enn f...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går på vei hjem fra jobben, passerte jeg igjen den jordhaugen som har blitt levert et sted inne på bedriftens område. Det skal lages nytt bed der. Midt i jordhaugen stod en mann på ca 60 år og fylte en bærepose med jord. Ved siden av ham hadde han en annen. Kona stod ved siden av og ventet. Hun syntes nok det var litt flaut, men han brydde seg ikke i det hele tatt. Da jeg spurte om hva han drev med, svarte han at han bare tok litt jord. Jeg svarte at dette hadde jo bedriften betalt for, hans svar tilbake var at han tok jo bare litt og det var så mye. 

Er det virkelig mulig å være så frekk? Hvis det ikke er en privatperson som er eier, kan man da liksom bare forsyne seg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er å stjele. Noen er så frekke, de eier ikke respekt for andre sine eiendeler. 

Skrevet

Er det mulig...noen folk eier bare ikke sperrer. Har opplevd lignende og hver eneste gang er det helt utenfor min fatteevne hvordan noen mennesker tar seg til rette.

Skrevet

Jeg vil nå kalle det tyveri, uansett hvor mye jord som ligger der og hvor lite mannen tar. Det er ikke mer greit å stjele på Coop Obs enn å stjele fra den lille nærbutikken rett rundt hjørnet heller.

Frekt som f, ja, det er der. Jeg har tidligere opplevd lignende frekkhet hos folk, og har innsett at det er noen som ikke respekterer alminnelig moral. Hvis ingen ser det, er det greit, liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...