Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg er 32 år. Og "overvektig". Etter tre svangerskap er puppene blitt slappe - men det plager meg ikke. Magen full av strekkmerker - men det plager meg ikke. Det som derimot plager meg er at jeg ALDRI går nedi vekt. vær så snill og les det jeg skriver før dere kommenterer. De siste syv årene har jeg vært på "evig" slankekur. Og jeg går ikke ned en dritt. Ikke i CM, ikke i kilo. Jeg går derimot ned mer hvis jeg hopper av slankingen. Jeg har masse magefett og masse heng, men jeg har ikke nok heng til å få det operert, og er for "tynn" til å få fedmeoperasjon. Jeg ønsket å operere meg privat, men etter så mange år med slanking og PT, så fant jeg ut at kanskje, bare kanskje; jeg spiser mer enn jeg tror? Så jeg dro på en bootcamp i fire uker. Der spiste vi ekstremt, og trente mye. Jeg følte meg både sunn og frisk. Jeg så at jeg ikke gikk ned, men vi veide oss hver mandag, og vekten fikk vi ikke vite før avreise siste uke. Nedslående: Jeg hadde gått ned 327 gram på fire uker. Ernæringsfysiologen, treneren og legen syns det var merkelig. Jeg frotalte at slik ahr det vært for meg de siste årene. Jeg er sjekket opp og ned, for hormonforstyrrelser og det som er. Magen min er et helvete, den er både løs og feit. Jeg føler meg helt forferdelig, har ikke hatt kjæreste på to år. Jeg hadde sex sist for 1 år siden.. med bhn og gensern på.... For jeg turte ikke kle av meg, for jeg er så fæl. Jeg har digre lår, og grusom mage. Jeg var til slutt hos Aleris som godt kan operere meg, men de vil jo fikse alt annet og. Jeg vil kun fikse magen. Lårene kan jeg leve med - thigh gap får jeg aldri. Puppene er helt greie. Problemet er jo helheten, jeg ser helt jævlig ut. Med klær på.. s åer jeg fin.. Buksene skjuler magebulen, og de ekle lårene mine. Hva skal jeg gjøre? det eneste positive med å aldri gå ned i vekt er at jeg nå spiser akkurat hva jeg vil, uten å gå verken op peller ned. I perioder kan jeg gå ned 5-7 kg - disse går jeg opp igjen - uten å gjøre noe spesielt for det. Men syv år på slankern.. Skulle faktisk håpe man veide litt mindre.. I tillegg bli jeg aldri "stor" nok til å få fedmeoperasjon. så hva faen gjør jeg? reiser til litauen?? Anonymous poster hash: c7934...a54
HuderRonjaB Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Har du sjekket stoffskitet? Jeg har hatt lavt stoffskifte i 1,5 år og gått på medisiner siden. Gikk aldri ned,men nåå nylig har jeg kjøpt fitbit charge hr og matvekt så vet alt som går inn og ut og gått ned 1,5kilo på 8 dager
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Du bestemmer selv hva Aleris skal gjøre for deg. De kan ikke ta mer enn magen uten din godkjenning. Anonymous poster hash: 883f8...993
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Som jeg skrev; jeg har sjekket alt. Jeg har tilogmed gått til ALTERNATIVE BEHANDLERE i min desperasjon. Samtidig er det sånn at grunnen til at jeg vurderer fedmeoperasjon er fordi at jeg HAR feit mage, jeg ER overvektig og jeg går opp i vekt - og kanskje med operasjon slipper keg å få tilbake magen Anonymous poster hash: c7934...a54
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 Les om lipødem. Går du aldri ned er det lymfesystemet som er ødelagt. Få leger vet om det. Og trenger ikke bare være underkroppen men også hofte/mage. Anonymous poster hash: 871fb...7aa
ny vestfold Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Jeg sleit med overvekt før, og sleit med å gå ned i vekt..så viste det seg at jeg har kronisk candida i kroppen, har du sjekket deg for det? En enkel måte å sjekje det på, om du ikke vil dra til lege spesialist så kjøp olivenbladekstrakt kapsler og prøv en periode. Å samtidig kutt ut gjær, sopp og mat med tilsatt suker (vanlig sukker, druesukker, fruktsukker ol) .. å se om det hjelper. Dette er produkter slm er mat for soppen, og alle mennesker har den i kroppen, men noen tåler den ikke og da kommer den ut av kontroll, og skaper mye trøbbel i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Les om lipødem. Går du aldri ned er det lymfesystemet som er ødelagt. Få leger vet om det. Og trenger ikke bare være underkroppen men også hofte/mage. Anonymous poster hash: 871fb...7aa Kriteriet for lipødem er at fettmengden i lår og legger er mer enn i overkropp. Anonymous poster hash: d2913...338
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Kriteriet for lipødem er at fettmengden i lår og legger er mer enn i overkropp. Anonymous poster hash: d2913...338 Vet det. Men mange av de som er overvektige sliter med lipødem også. God blanding. Verdt å tenke over når man først er overvektig mener jeg.. Anonymous poster hash: 871fb...7aa
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 Jeg sleit med overvekt før, og sleit med å gå ned i vekt..så viste det seg at jeg har kronisk candida i kroppen, har du sjekket deg for det? En enkel måte å sjekje det på, om du ikke vil dra til lege spesialist så kjøp olivenbladekstrakt kapsler og prøv en periode. Å samtidig kutt ut gjær, sopp og mat med tilsatt suker (vanlig sukker, druesukker, fruktsukker ol) .. å se om det hjelper. Dette er produkter slm er mat for soppen, og alle mennesker har den i kroppen, men noen tåler den ikke og da kommer den ut av kontroll, og skaper mye trøbbel i kroppen. Hvor får man kjøpt olivenbladekstrakt kapsler, på helsekost? Anonymous poster hash: 7e776...8cd
Gjest Stjerneklart Skrevet 9. april 2016 #10 Skrevet 9. april 2016 Ingen råd å komme med dessverre, men vil bare sende deg en god klem Syns det høres ut som du prøver hardt, og det viser en styrke og vilje som mange bare kan drømme om. Resultater eller ikke, det du har gjort er beundringsverdig og jeg er sikker på at du er et herlig menneske på innsiden og utsiden. Håper ting ordner seg for deg snart og at du finner løsningen på problemet.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #11 Skrevet 9. april 2016 Men er du feit da? Du sier du ser bra ut med klær på, men at du har heng på magen og dissete lår, og skriver overvektig i gåsetegn, betyr det at du egentlig er normalvektig men ikke er fornøyd med kroppen din naken? Er du egentlig så mye verre enn andre mammakropper? De fleste jeg kjenner har skjønnhetsfeil, strekkmerker, heng på magen, åreknuter, hengepupper, celulitter, det er ikke normalt å se ut som en stram 18-åring når man er en fleregangsmamma på nærmere 40.... Anonymous poster hash: a298b...84e
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #12 Skrevet 9. april 2016 Jeg leste en artikkel for en stund siden om en dame som var syk og for å bli bedre fikk hun tilført bakterier fra datteren (som var overvektig). Moren ble frisk av bakterieinfeksjonen, men begynte å legge på seg noe som kan tyde på at tarmbakteriene vår er med på å styre vekten. Du kan lese mer om det her: http://www.aftenposten.no/100Sport/sprek/Tarmbakteriene-dine-kan-pavirke-vekten-din-691892_1.snd Anonymous poster hash: 2458f...0f6
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #13 Skrevet 9. april 2016 Jeg er som du. Fant ut at jeg har pco! Dette viser ikke på blodprøver nødvendigvis, men ses som oftes ved UL av eggstokkene. Du sier du er sjekjet for alt, men har du blitt undersøkt av gynekolog? Jeg går nå på Metformin som har gjort at vekten er stabilisertbog syklusen min er tilbake. Anonymous poster hash: c0e92...fca
ny vestfold Skrevet 10. april 2016 #14 Skrevet 10. april 2016 Olivenbladekstrakt kapsler fåes på helsekosten ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå