Gå til innhold

noen som bor med noen med ADHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er hverdagen med dem? Hvilken relasjon har dere og hvor gammel er personen?

Anonymous poster hash: 52a50...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Anonymous poster hash: 52a50...514

Skrevet

Sønnen min er 14 år, han har ADHD. Han bor hjemme. Stresser mye, mye uro. Går på concerta.

Anonymous poster hash: d1031...651

Skrevet

Sønnen min er 14 år, han har ADHD. Han bor hjemme. Stresser mye, mye uro. Går på concerta. Anonymous poster hash: d1031...651

Det er så slitsomt :(

Skrevet

Jeg lever med meg selv :P Har et relativt normalt liv med jobb (høyskole), barn og det andre vanlige..Har fått en ny mann i livet mitt da, han syns ikke det er noe stress nå når han har funnet ut av meg ;)

Bruker ikke medisiner nå, fungerer bedre uten.

Anonymous poster hash: 17c97...6da

Skrevet

Det er så slitsomt :(

Tenker mye på hvor slitsomt det er for han, ja.

Anonymous poster hash: d1031...651

Skrevet

Mann med ADHD. Umedisinert, men har stort sett kontroll og merker ikke så mye til det i hverdagen. Han er mye rastløs, men holder det i sjakk ved å trene mye (hvilket forsåvidt er jobben hans da han er profesjonell idrettsutøver). Han sover ellers lite og legger seg sent på kvelden. Dersom han sitter lenge stille blir han rastløs i kroppen og kan begynne å riste på beinet eller noe. Han evner ikke å konsentrer seg med noe over lengre tid annet enn film og TV. Han skravler også non-stop og er supersosial, vil gjerne ha mennesker rundt seg hele tiden, og sliter med å være alene i eget selskap mer enn er par timer.

Moren hans har også ADHD. Hun er verdens herligste menneske, men hennes ADHD er tydelig i hverdagen. Hun starter tusen prosjekter og blir aldri ferdig med noen av de før hun begynner på et nytt.

Anonymous poster hash: 01615...343

Skrevet

Min mann har det:) Meget velfungerende. utdannelse og jobb og en veldig flink far.

Han er helt som alle andre utenom noen få ting. Han er veldig veldig dyktig i jobben sin, overinteressert og er flink til å se hele bildet.

Han sliter med å "komme igang" på dager hvor han ikke skal noe. Han er ikke flink til å huske ting som å bestille legetime, eller ringe og ordne ting. Han har ingen oversikt over økonomien, tror ikke han bruker nettbanken mer en 2 ganger i året, evner ikke å sette seg inn i det virker det som, ellers har jeg bare skjemt han bort. Treg med å sette igang med praktiske ting som skal gjøres i hus og hage. Veldig flink, effektiv og nøye når han først kommer igang da:) Men må mase litt.

Lat når medisinene er ute av kroppen på ettermiddag/kveld, blir trøtt. 

Ellers er han sosial, full av godt humør, engasjert i nærmiljøet, har tidenes lengste tålmodighet og snill som dagen er lang:) 

Anonymous poster hash: c3d5f...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...