Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg hadde siste mens 20 mars og hadde eggløsning ca 14 dager etter det. Men nå viser det seg at jeg er blitt uplannlagt gravid med nr 4 og ca en uke etter eggløsning var jeg på "fest". Nå er jeg livredd for at jeg kan ha skadet den lille I magen. De 3 første barna mine var alle planlagte å jeg verken drakk alkohol/ røykte / snuste I prøveperioden. Hva sier dere ? Har jeg grunn til panikk ? Jeg drikker kanskje 2 ganger I året å jeg var hellet ikke på "grøftefylla ". Jeg drakk 2 drinker og 2 glass vin I løpet av hele kvelden ca fra 19- 02. Så var heller ikke veldig full. Men jeg bekymrer meg alikevel 😳. Mannen er helt I hundre å gleder seg veldig. Jeg gleder meg også men går bare rundt og bekymrer meg pga det jeg drakk av alkohol den kvelden.😣 Anonymous poster hash: 5f96e...139
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Ingen fare, ta det med ro. Anonymous poster hash: 5ea8d...cb1
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 En uke etter eggløsning er det ikke sikkert at egget har festet seg en gang. Jeg sier ikke dette ofte, men her er du altså hysterisk! De absolutt færreste vet at de er gravide de første ukene, og heldigvis er vi designet fra naturens side på den måten, at de første ukene er embryoet rimelig beskyttet fra ytre påvirkninger! Anonymous poster hash: cde07...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå