Gå til innhold

Er folk som er i gode forhold utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor er de det i tilfelle? Bare for spenningens skyld?

Jeg lever i et godt ekteskap, og tviler på om jeg kommer til å være utro. Men må innrømme at jeg av og til fantaserer om det og lar meg friste. Tror likevel jeg ikke kunne gjort det. Egentlig mest fordi jeg ikke hadde klart det av samvittighetsgrunner. Uansett hvor lyst jeg hadde.

Hvordan tenker dere rundt dette?

Bare nysgjerrig.

Anonymous poster hash: fd379...387
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel noe med å bli begjært av andre da..

Anonymous poster hash: 90e24...75f

Skrevet

Spenning, noe nytt.

Tipper jeg, da.

Anonymous poster hash: 3ddc1...613

Skrevet

Det kan de absolutt.

Min elsker lever i et godt ekteskap med sin kone. Aldri vært noe tema å forlate henne, selv om han tenner på meg og synes det er spennende å være på kjærestestadiet igjen.

Anonymous poster hash: 9035f...319

Skrevet

Og hvorfor er de det i tilfelle? Bare for spenningens skyld?

Jeg lever i et godt ekteskap, og tviler på om jeg kommer til å være utro. Men må innrømme at jeg av og til fantaserer om det og lar meg friste. Tror likevel jeg ikke kunne gjort det. Egentlig mest fordi jeg ikke hadde klart det av samvittighetsgrunner. Uansett hvor lyst jeg hadde.

Hvordan tenker dere rundt dette?

Bare nysgjerrig.

Anonymous poster hash: fd379...387

Tror det har mer med personlighetstype å gjøre. Hvis du er en person som trenger mye oppmerksomhet og bekreftelse, tror jeg det er større sjanse for at du er utro. Likeså hvis du er en person som blir fort rastløs og trenger mer spenning enn et vanlig A4 liv kan tilby. En annen gruppe er de som er veldig rike/mektige/vakre kombinert med overfladiske - altså at man fokuserer veldig på denne siden ved seg selv. Har både tro på og erfaring med at mennesker som er vant til mye oppmerksomhet og beundring pga overfladiske kvaliteter ved seg selv, kan utvikle et noe oppblåst ego der de mener at de er mer verdt enn andre. De ser dermed på andre mennesker som varer som de er i den heldige posisjon å kunne forbruke mer av, pga sin status.

Anonymous poster hash: c0d56...011

Skrevet

Absolutt. Er det noen andre man også vil ha så stanses ikke det av et godt forhold.

Anonymous poster hash: 93563...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...