Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg har så utrolig lyst på bunad,men har ikke råd akkurat nå.Er det teit med festdrakt på voksne?Vil ikke ha masseprodusert fra f.eks spar kjøp eller lignende,men det må ikke bli for dyrt heller.Forslag? Anonymous poster hash: feb2a...b48
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Spar heller til bunad. Det er ikke alle som er kjempedyre. Anonymous poster hash: eec3a...add
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 En håndbrodert/skreddersydd festdrakt koster like mye som en bunad. Sjekk f.eks nettsiden til Bunadrosen En masseprodusert en koster fra rundt 1.500 kr, sjekl Ludo store eller Sparkjøp Anonymous poster hash: 4767f...64b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Nei, det er ikke teit. Anonymous poster hash: ea62f...be5
overlord Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 Personlig ville jeg heller gått i en pen kjole og spart til bunad.
*Miss Marple* Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Personlig syns jeg at enten har man bunad eller så har man ikke. En sånn halvløsning som festdrakt er vil ikke jeg ha, men jeg reagerer ikke på noen måte på at andre har det. Teit er det definitivt ikke.
Himmel og hav Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Da ville jeg heller ha spart mens jeg fulgte med på finn.no etter brukte bunader. Der kan man brått gjøre et skikkelig kupp. bare ikke nå som det nærmer seg konfirmasjon og 17.mai. Skikkelige festdrakter er jo like dyre som bunader, og de billige ser rett og slett litt billige ut både i stoff og fasong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå