Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Var i bursdag til en i familien, vedkommende som serverte meg ett glass med pønsj hadde glemt at jeg er gravid. Jeg smakte heller ikke alkohol av drinken, smakte tropisk jucie med jordbær! Poenget er at vedkommende glemte seg, dumme meg drakk det. Hadde jeg visst det så hadde jeg så klart ikke drukket det. Senere spurte jeg noen på festen om det var alkohol i den ja, det var det. Men ikke så veldig mye. Uansett mye eller lite jeg er rimelig forbanna! Og så klart bekymret.. Er 11 uker på vei.. er det ille? Anonymous poster hash: fffed...9b5
Myliten Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Bra er det nok ikke, men det har nok gått bra.
Love my kidz Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Kjære vene, du burde ha spurt før du drakk altså 😮
Love my kidz Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Postet litt raskt, det jeg mener er hvor sannsynlig er det at en punsj servert på en fest der alle bortsett fra du drikker, er alkoholfri? Du har selv ansvaret.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 Det går nok helt fint! Anonymous poster hash: f312a...f78
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Kjære vene, du burde ha spurt før du drakk altså 😮 Jeg er fullt klar over det, men vedkommende er jo i familie med meg, jeg tenkte aldri tanken at hun ville servert meg alkohol! å jeg ville aldri servert alkohol når jeg vet personen er gravid. Skjønner ikke hvordan man glemme sånt. Anonymous poster hash: fffed...9b5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Postet litt raskt, det jeg mener er hvor sannsynlig er det at en punsj servert på en fest der alle bortsett fra du drikker, er alkoholfri? Du har selv ansvaret. Over halvparten drakk ikke på bursdagen så derfor antok jeg det var alkohol fritt... Anonymous poster hash: fffed...9b5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Det går nok helt fint! Anonymous poster hash: f312a...f78 Jeg håper virkelig det! Anonymous poster hash: fffed...9b5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 Hva du drikker er ditt ansvar. Bare ditt. Ingen andres. Den eneste du bør være irritert på er deg selv. Er du også i andre situasjoner av den formening at det er andre som skal passe på at du ikke gjør noe dumt? Anonymous poster hash: d096d...fc8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. april 2016 #10 Skrevet 9. april 2016 Jeg er fullt klar over det, men vedkommende er jo i familie med meg, jeg tenkte aldri tanken at hun ville servert meg alkohol! å jeg ville aldri servert alkohol når jeg vet personen er gravid. Skjønner ikke hvordan man glemme sånt. Anonymous poster hash: fffed...9b5 Er vel fortere å glemme at andre er gravide enn at man selv er? Helt og holdent ditt ansvar, og ditt alene. Uansett har det neppe gjort noen skade, det ene glasset.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #11 Skrevet 9. april 2016 Du har ingen grunn til å være forbanna på andre enn deg selv iallefall. Anonymous poster hash: 52b97...205
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #12 Skrevet 9. april 2016 Det går nok fint. Du kan selvsagt ikke være forbannet på noen andre enn deg selv, og du fortjener tilgivelse fra deg selv også. Anonymous poster hash: 73116...573
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #13 Skrevet 9. april 2016 Ja så klart er det mitt ansvar! Men jeg smakte jo ingen alkohol av den så tenkte ikke mer på det før senere.. Anonymous poster hash: fffed...9b5
Blondzilla Skrevet 9. april 2016 #14 Skrevet 9. april 2016 En drink en eneste gang har selvsagt ingenting å si. Makan til hylekor
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #15 Skrevet 9. april 2016 Men hvorfor spurte du plutselig en annen gjest senere om det var alkohol i drinken? Da var du ikke helt sikker likevel da? Anonymous poster hash: 52b97...205
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #16 Skrevet 9. april 2016 Makan til ansvarsfraskrivelse! Anonymous poster hash: 8f6e8...ed5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #17 Skrevet 9. april 2016 Makan til ansvarsfraskrivelse! Anonymous poster hash: 8f6e8...ed5 Det var akkurat det jeg trengte å høre nå 👍🏻 Anonymous poster hash: fffed...9b5
Myliten Skrevet 9. april 2016 #18 Skrevet 9. april 2016 Det går nok fint! Jeg pleier ikke å anta at ting har alkohol i seg jeg heller, og jeg er ikke gravid
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #19 Skrevet 9. april 2016 Går nok sikkert fint. Det er jo klart du selv burde spurt for å være på den sikre siden, men det er da fryktelig rart å servere noen alkohol uten å si det. Hva om de serverte dette til en som gikk på medisiner som ikke skal blandes med alkohol, ensom skulle kjøre senere på kvelden, en som var gravid uten å ha fortalt om det osv. Anonymous poster hash: c8981...dcd
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #20 Skrevet 9. april 2016 Går nok sikkert fint. Det er jo klart du selv burde spurt for å være på den sikre siden, men det er da fryktelig rart å servere noen alkohol uten å si det. Hva om de serverte dette til en som gikk på medisiner som ikke skal blandes med alkohol, ensom skulle kjøre senere på kvelden, en som var gravid uten å ha fortalt om det osv. Anonymous poster hash: c8981...dcd Vel.. Punsj =store muligheter for alkohol. Finnes da ikke folk som ikke er det minste nysgjerrig på hva punsjen inneholder? Anonymous poster hash: d096d...fc8
Gjest Jigglewiggle Skrevet 9. april 2016 #21 Skrevet 9. april 2016 Tråden er ryddet for innlegg signert med yrkestittel innen helse, samt sitater av dette. JW, moderator
Gjest Stjerneklart Skrevet 9. april 2016 #22 Skrevet 9. april 2016 (endret) Det går nok helt fint, du! Jeg drakk et glass alkohol tidlig i svangerskapet, dette var før jeg visste at jeg var gravid. Jeg satt på gråten hos legen da jeg fortalte det, og hun lo nesten og fortalte meg at jeg trengte IKKE bekymre meg for det. Man skal selvfølgelig ikke bevisst drikke alkohol i svangerskapet, for alkohol er tross alt ikke bra for fosteret, MEN hun sa at det var ekstremt liten sannsynlighet for at det ene glasset gjorde noe skade. Så slapp av du, tilgi deg selv og nyt resten av svangerskapet Også må jeg legge til, ikke vær forbanna på hun som serverte deg alkohol. Du er i uke 11, så sannsynligvis er du ikke synlig gravid enda en gang. Da er det lett å glemme seg, og det er tross alt ikke hennes ansvar. Endret 9. april 2016 av Stjerneklart
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #23 Skrevet 9. april 2016 Vel.. Punsj =store muligheter for alkohol. Finnes da ikke folk som ikke er det minste nysgjerrig på hva punsjen inneholder? Anonymous poster hash: d096d...fc8 Joda, jeg mener jo hun burde spurt. Men det kunne aldri falt meg inn å servere andre alkohol uten å opplyse om det. Anonymous poster hash: c8981...dcd
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #24 Skrevet 9. april 2016 Joda, jeg mener jo hun burde spurt. Men det kunne aldri falt meg inn å servere andre alkohol uten å opplyse om det. Anonymous poster hash: c8981...dcd Kunne ikke jeg heller når det gjelder noe som normalt er alkoholfritt. Men når det gjelder øl, vin og punsj regner jeg det som opplagt at det kan inneholde alkohol selv om alkoholfrie alternativer finnes. Kan godt tenkes at jeg hadde unnlatt å opplyse om det siden det ikke kunne falle meg inn å takke ja uten å spørre om det var meg som ønsket alkoholfritt. Da er det ikke så opplagt å tenke at andre ikke bryr seg med å undersøke. Anonymous poster hash: d096d...fc8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #25 Skrevet 9. april 2016 Var i bursdag til en i familien, vedkommende som serverte meg ett glass med pønsj hadde glemt at jeg er gravid. Jeg smakte heller ikke alkohol av drinken, smakte tropisk jucie med jordbær! Poenget er at vedkommende glemte seg, dumme meg drakk det. Hadde jeg visst det så hadde jeg så klart ikke drukket det. Senere spurte jeg noen på festen om det var alkohol i den ja, det var det. Men ikke så veldig mye. Uansett mye eller lite jeg er rimelig forbanna! Og så klart bekymret.. Er 11 uker på vei.. er det ille? Anonymous poster hash: fffed...9b5 Du må da selv sørge for å spørre om det er alkohol i. Anonymous poster hash: 93264...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå