Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Flere år tilbake. Småting og gjerne med flere detaljerte hendelser som har skjedd samme dag. Anonymous poster hash: 3a2a7...6b8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Vanlig for min 5-6 åring i alle fall. Husker mange episoder ned detaljer flere år tilbake. Kan relatere det tidspunkter av betydning men husker ikke datoer. Anonymous poster hash: 08d8e...d68
M@mm@til3 Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Her har vår 4-åring en hukommelse som er god i forhold til de to største på den alderen i alle fall! Tror det handler endel om oppmerksomhet og interesse? Når vi f.eks er ute og kjører bil - Kan han kommentere hvem som bor her og der - selv om det er mange måneder siden vi var på besøk til vedkommende. Dette var kun et eksempel - finnes mange av dem.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Tja. De tingene som har gjort inntrykk sitter lenge. Når det gjelder kunnskap har min vært som en svamp. Anonymous poster hash: 9dd14...b5b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 Både hun på snart 5 og 6.5 har god hukommelse. De husker mange detaljer og ting og veldig tidlig. Har funnet ut at de begge husker ting fra de var 2.5 år og oppover. Men før det husker de lite. De begge lærer og fort om de har interesse og konsentrasjonen til det. Jeg har og god hukommelse, så mulig det er arvelig😊 Anonymous poster hash: 4317f...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå