Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg har lagt om livsstilen, kuttet ut kaker, godteri og sjokolade, spiser grovt brød og sunne middager. Jeg har også økt aktivitetsnivået betraktelig. Likevel går jeg ikke ned i vekt. Men jeg har holdt ut, og tenkt at jeg gjør det mest for helsen din del. Tidligere var det nok å kutte sjokolade, og så stabiliserte vekten seg, men ikke nå lenger. Er 38 år. I dag oppdaget jeg at det har virket litt likevel.. Jeg har gått ned 6 kg på 3 mnd. Jeg har veid meg hver dag, og det er sikkert grunnen til at det føles som at jeg ikke har gått ned noe i det hele tatt. Men det gjelder å holde på gode vaner oc ta tiden til hjelp. Det har gått bra for NEG i hvert fall. Måtte bare få dette ut en plass🙄 Anonymous poster hash: d1d97...384
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Ha en fast dag i uka til veiing!!:-) så ser du kanskje kg istedenfor gram:-) Anonymous poster hash: bba38...ba4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 6 kg på 3 mnd er jo mye, tilsvarer jo 0,5 kg i uka. Anonymous poster hash: 88b73...625
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Hva er utgangspunktet ditt HI? 6 kg på 3 måneder er ikke så ille, men det avhenger jo også av utgangspunktet! Anonymous poster hash: a4948...e54
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Jeg er 1,63 høy og veide 76 kg når jeg startet omleggingen. I dag veide jeg 70. Jeg har et mål om at kroppen skal bli sterkere, litt smalere ( vil ikke kjøpe ny garderobe og alle klærne er for små.. ) Anonymous poster hash: d1d97...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå