Gå til innhold

Trang forhud som har "satt seg fast"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Treåringen har fått dratt forhuden ned og har vondt. Han hyler når jeg kommer borti og siden i går har det på undersiden av penishodet blitt en slags blemme.

Han har ikke vondt annet enn når noe kommer borti.

Noen med erfaring som kam hjelpe?

Mannen mener vi må til legen.

Anonymous poster hash: ad21b...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart du må til lege!

Det er ikke vanlig at de klarer dra forhuden tilbake så tidlig, men når han likevel har klart det og ikke får den tilbake oppsøker dere hjelp

Det kan være urin som ligger i den blemma, dette blir uansett veldig ugreit. Ring legevakten

Anonymous poster hash: ecee1...5fd

Skrevet

Om forhuden ikke kan trekkes frem igjen, kan den stoppe blodsirkulasjonen! Og det er ikke bra. Dra til legen.

Anonymous poster hash: aa077...102

Skrevet

Om forhuden ikke kan trekkes frem igjen, kan den stoppe blodsirkulasjonen! Og det er ikke bra. Dra til legen.

Dagens.... Du har tydeligvis ikke sett en penis før???

Men enig ta en tur til legen....

Anonymous poster hash: d9e6d...5a2

Skrevet

Her er det du som "driter på draget" for å si det slik.. Om gutten på 3 år har trang forhud, så kan den faktisk sette seg fast og kutte blodsirkulasjon. Sønnen vår var nesten 4 når han ble tatt med til sykehuset, eneste måten å få forhuden fra å kvele sirkulasjonen, var å fjerne forhuden.

Anonymous poster hash: 3b73a...b04

Skrevet

Har nok sett en penis opp flere ganger, siden du lurte. Har også en sønn som har slitt lenge med trang forhud, så kan litt om problematikken.

Skrevet

Hoff stakkars liten

Ta han med til legen dere så får han hjelp og slipper å gå rundt med vondt. Dette høres jo veldig smertefullt ut for han så ville ikke venta med å ta han til legen.

Anonymous poster hash: eee7c...62f

Skrevet

Dette hører hjemme hos legen!

Anonymous poster hash: c1a33...0c3

Skrevet

Hvordan går det Hi? Har dere fått ordnet med situasjonen? Håper det går bra med gutten din!

Skrevet

Dette gjorde min 3 åring også. Han satt på do og hadde dratt forhuden tilbake, men fikk den ikke på plass igjen. Ropte da på meg, jeg klarte heller ikke å få den på plass med en gang, mens han satt på do. Virket egentlig litt som det var tørt under der på en måte sånn at den ikke ville på plass, men Jeg fikk den heldigvis på plass igjen.

Ville absolutt ringt lege om du ikke klarer å ordne opp i det selv. Hva med å prøve litt glidemiddel eller noe sånt så kanskje den går på plass lettere?

Anonymous poster hash: 28063...be3

Skrevet

Du har faktisk ikke peiling når du uttaler deg sånn. Erfaring eller ikke. Å trekke frem igjen forhuden er utrolig viktig, både for store og små gutter, hvis ikke kan det som hun andre sa føre til at penishodet hovner opp pga for liten blodtilførsel. I verste fall kan du gjøre permanent skade. Det er helt opplest og vedtatt i alle stelleprosedyrer, balnt annet, på norske sykehus og sykehjem. En tilbaketrukket forhud kan fungere som en strikk. HI, jeg håper du har vært i kontakt med lege.

Anonymous poster hash: b4c18...a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...