Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Jeg er fadder til ri herlig jente som skal konfirmeres i mai. Hun får bunad av foreldrene, og jeg vet at hun får alt sølvet som høres til... Hun er ingen "smykkejente" og har lyst å gi noe annet enn penger. Har tenkt litt på å gi henne en trillekoffert - fant en kjempestilig en på nettet i knall, blåturkis (yndlingsfargen hennes). Er det "innafor", som man sier her inne? Eller passer det seg ikke som konfirmasjonsgave? ? Eventuelle andre tips taes imot med takk😊 Anonymous poster hash: 74aa3...bc3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Dytter........ Ingen? Anonymous poster hash: 74aa3...bc3
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Jepp, det er absolutt innafor. Flott gave.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Koffert er en fin gave som man har i mange år. Anonymous poster hash: a38bb...d40
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 Ein skikkeleg koffert er ei flott gåve! Eg berre lurar på om den ikkje er "varig" nok? Eit smykke e.l. vil ein ha med seg resten av livet, gjerne, medan ein koffert slit ein ut og kastar. Eg er litt delt i kva eg synst om å gi koffert i akkurat konfirmasjonsgåve. Anonymous poster hash: 7f122...899
klg,2 boys now:) Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Det er noe vi har begynt å gi alle konfirmantene i slekta og det er kjempe populært.praktisk og greit
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Takk for svar :-) Godt å se at mange synes det er en god idè :-) Litt redd for at det er for "simpelt" liksom.... Samtidig så er jo ikke penger en særlig varig gave i den alderen heller, og smykker er ikke noe alternativ siden hun ikke er noe glad i det. Tar gjerne i mot andre tips, for trillekoffert er det eneste jeg har kommet på så langt... :-) HI Anonymous poster hash: 74aa3...bc3
kvirrevittt Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Kva med et fint maleri? Det er jo varig. Ellers så syns eg koffert er heilt innafor om det er av god kvalitet
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 En god ryggsekk kanskje itillegg til kofferten? Anonymous poster hash: 67700...61a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #10 Skrevet 9. april 2016 Koffert er jo en superflott gave. Er det et kjent merke, så får du kjøpt nye deler, og den varer evig. Link? Anonymous poster hash: ab9f4...3e3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 Ein skikkeleg koffert er ei flott gåve! Eg berre lurar på om den ikkje er "varig" nok? Eit smykke e.l. vil ein ha med seg resten av livet, gjerne, medan ein koffert slit ein ut og kastar. Eg er litt delt i kva eg synst om å gi koffert i akkurat konfirmasjonsgåve. Anonymous poster hash: 7f122...899 Jeg er 33 og bruker enda en koffert jeg fikk da jeg var 10. Den er klar for å skiftes ut da, men de kan vare en stund. Anonymous poster hash: 7f112...4c7
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 Tja, jeg syns kanskje ikke koffert er et veldig fint minne fra en fadder. Jeg ville heller satset på en opplevelse sammen, ta henne med på konsert med en av favorittene hennes. Bare du og henne. Eller hva med å kjøpe en bunadpose? Den har vært gull verdt for meg, både til oppbevaring og på reise når jeg har med bunad. Anonymous poster hash: 0b58d...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå