Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Jeg er helt sikker pĂ„ at jeg har neglesopp(tidligere brukket begge stortĂ„neglene med harde slag...)Dette har vĂŠrt slik i flere Ă„r(5 Ă„r ca?)En gang mistet jeg ene neglen, men den vokste tilbake.Neglene er mĂžrke og tykke/porĂžse...Under neglene er det sort(kan vĂŠre lo fra sokkene?), jeg skjemmes og tĂžr ikke gĂ„ til legen med dette.Noen rĂ„d?Begynner Ă„ fĂ„ vondt i ene tĂ„a ogsĂ„ nĂ„...kan det vĂŠre farlig??đ  Anonymous poster hash: 0e5dd...6d5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Produkter mot neglsopp an du fÄ tak i pÄ apoteket. PrÞv dette fÞrst, evnt ta en tlf til fotpleier og hÞr hva hun anbefaler. Anonymous poster hash: dce60...ff3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Sopp er det GULE NEGLER Anonymous poster hash: 7d826...ab2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/hud/neglforandringer-veiviser-1626.html Her er litt info..  Sopp er gule negler. -mÞrke flekker eller streker mÄ skjekkes hos lege. Det kan vÊre veldig alvorlig. Anonymous poster hash: 10011...5a1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 De er ikke gule, mere brun...tror det er gÄtt sÄ langt at slike apotekprodukter ikke funker...prÞvd det fÞr ogsÄ𩠠Anonymous poster hash: 0e5dd...6d5
TPK Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 GĂ„ til legen! Jeg kan garantere at legen har vĂŠrt borti mye eklere ting enn negleproblemer. Â http://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/article430039.ece
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Hele neglene er brune, smuldrer opp... Â Anonymous poster hash: 0e5dd...6d5
soleia Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 Ta mot til deg og gĂ„ til legen for Ă„ fĂ„ ein tablettkur  Eg sleit og med det i mange Ă„r pĂ„ eine tĂ„a, prĂžvde diverse reseptfrie greier utan sĂŠrleg resultat, men dĂ„ eg var ferdig med graviditetar og amming tok eg det opp med legen dĂ„ eg likevel var der. Fekk 3 mnd (?) tablettkur, og har vore fin sidan. Deilig Ă„ kunne gĂ„ i badebasseng og sandalar utan Ă„ vere flau. Medisinen er relativt dyr, over tusenlappen, men synes det var vel verd det. Dei reseptfrie greiene kan funke om ikkje heile negla er angripen, men er vanlegvis ikkje sĂ„ effektive, desverre. Neglesopp er ikkje farleg, men kan vere ubehageleg.Â
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #9 Skrevet 8. april 2016 Tusen takk for svarđđ»Jeg er bare sĂ„ flau!Tenker at det har med dĂ„rlig hygiene Ă„ gjĂžre, men det har jeg overhodet ikke!Burde kanskje mote meg opp...  Anonymous poster hash: 0e5dd...6d5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #10 Skrevet 8. april 2016 Jeg skadet den ene storetÄ neglen for mange Är siden. Den neglen er mye tykkere enn de andre og er litt misfarget. Jeg tror det er ganske vanlig etter skade. Det kan og se ut som om jeg har lo pÄ sidene, har ikke det. Hvis du har vondt, sÄ kan det vÊre fordi neglen er blitt for tykk og lang. Jeg gÄr til fotpleier minst en gang i Äret, da sliper hun den ned og polerer den, blir veldig fin etterpÄ Anonymous poster hash: e82c4...ee8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #11 Skrevet 8. april 2016 Ser pÄ ene linken her stÄr det at gule negler kan ha sammenheng med alvorlig sykdom i skjoldbruskkjertelen!?!Jeg har NOE med skjoldbruskkjertelen, venter pÄ ultralyd...ble litt engstelig nÄ  Anonymous poster hash: 0e5dd...6d5
soleia Skrevet 8. april 2016 #12 Skrevet 8. april 2016 Tusen takk for svarJeg er bare sÄ flau!Tenker at det har med dÄrlig hygiene Ä gjÞre, men det har jeg overhodet ikke!Burde kanskje mote meg opp...  Anonymous poster hash: 0e5dd...6d5 Det har ikkje med hygiene Ä gjere, men kan skje om naglen fÄr sprekker og vert skada. Det var det som skjedde med meg. Det er eit ganske vanleg problem for idrettsutÞvarar og balettdansarar.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #13 Skrevet 8. april 2016 Jeg har brukt Ä dekket til neglene med neglelakk, men skjÞnner at det ikke er sÄ lurt  Anonymous poster hash: 0e5dd...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ