GĂ„ til innhold

Ekkelt spm.!Negler...đŸ˜·

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sikker pĂ„ at jeg har neglesopp(tidligere brukket begge stortĂ„neglene med harde slag...)Dette har vĂŠrt slik i flere Ă„r(5 Ă„r ca?)En gang mistet jeg ene neglen, men den vokste tilbake.Neglene er mĂžrke og tykke/porĂžse...Under neglene er det sort(kan vĂŠre lo fra sokkene?), jeg skjemmes og tĂžr ikke gĂ„ til legen med dette.Noen rĂ„d?Begynner Ă„ fĂ„ vondt i ene tĂ„a ogsĂ„ nĂ„...kan det vĂŠre farlig??😟

Anonymous poster hash: 0e5dd...6d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Produkter mot neglsopp an du fÄ tak i pÄ apoteket. PrÞv dette fÞrst, evnt ta en tlf til fotpleier og hÞr hva hun anbefaler.

Anonymous poster hash: dce60...ff3
Skrevet

Sopp er det GULE NEGLER

Anonymous poster hash: 7d826...ab2
Skrevet

De er ikke gule, mere brun...tror det er gĂ„tt sĂ„ langt at slike apotekprodukter ikke funker...prĂžvd det fĂžr ogsĂ„đŸ˜©

Skrevet

Hele neglene er brune, smuldrer opp...

Skrevet

Ta mot til deg og gÄ til legen for Ä fÄ ein tablettkur :)  Eg sleit og med det i mange Är pÄ eine tÄa, prÞvde diverse reseptfrie greier utan sÊrleg resultat, men dÄ eg var ferdig med graviditetar og amming tok eg det opp med legen dÄ eg likevel var der.  Fekk 3 mnd (?) tablettkur, og har vore fin sidan.  Deilig Ä kunne gÄ i badebasseng og sandalar utan Ä vere flau.  Medisinen er relativt dyr, over tusenlappen, men synes det var vel verd det.  Dei reseptfrie greiene kan funke om ikkje heile negla er angripen, men er vanlegvis ikkje sÄ effektive, desverre.

Neglesopp er ikkje farleg, men kan vere ubehageleg. 

Skrevet

Tusen takk for svarđŸ™đŸ»Jeg er bare sĂ„ flau!Tenker at det har med dĂ„rlig hygiene Ă„ gjĂžre, men det har jeg overhodet ikke!Burde kanskje mote meg opp...

Skrevet

Jeg skadet den ene storetÄ neglen for mange Är siden. Den neglen er mye tykkere enn de andre og er litt misfarget. Jeg tror det er ganske vanlig etter skade. Det kan og se ut som om jeg har lo pÄ sidene, har ikke det. Hvis du har vondt, sÄ kan det vÊre fordi neglen er blitt for tykk og lang. Jeg gÄr til fotpleier minst en gang i Äret, da sliper hun den ned og polerer den, blir veldig fin etterpÄ

Anonymous poster hash: e82c4...ee8
Skrevet

Ser pÄ ene linken her stÄr det at gule negler kan ha sammenheng med alvorlig sykdom i skjoldbruskkjertelen!?!Jeg har NOE med skjoldbruskkjertelen, venter pÄ ultralyd...ble litt engstelig nÄ

Skrevet

Tusen takk for svarJeg er bare sÄ flau!Tenker at det har med dÄrlig hygiene Ä gjÞre, men det har jeg overhodet ikke!Burde kanskje mote meg opp...

Det har ikkje med hygiene Ä gjere, men kan skje om naglen fÄr sprekker og vert skada.  Det var det som skjedde med meg.  Det er eit ganske vanleg problem for idrettsutÞvarar og balettdansarar.

Skrevet

Jeg har brukt Ä dekket til neglene med neglelakk, men skjÞnner at det ikke er sÄ lurt

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...