Gå til innhold

Tror ikke samboer er interessert i meg lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet om dette før

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144269603-10-kg-opp-på-et-år-mye-mistet-sexlysten-nå-og-samboer-klager-på-dette/#entry147827807

Han er våken om natten og spiller pc spill og sover på dagen. Han er student så på hverdagene står han faktisk opp 15-16 for å væte på skolen og kommer hjem ca kl 23. Nå ligger han og sover. Vet ikke når han har tenkt å stå opp. Og når han er våken så er han sur for at vi ikke har sex. Pga jeg har en sønn så kan jeg ikke snu døgnet mitt og tilpasse meg hans. Men annenhver helg har jeg ikke sønnen min, men jeg må allikevel opprettholde normal døgnrytme.

I dag er sønnen min hos faren sin og siden jeg er gravid med komplikasjoner må jeg ligge i ro og kan ikke dra ut.. Jaja, blir gullrekka på meg snart så da får jeg hvertfall noe underholdning. Håper det blir bedre når han er ferdig utdannet ellers ender jeg opp med å være singel med to barn med to forskjellige fedre, for sånn her kan jeg ikke leve

Anonymous poster hash: 76806...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde stilt ett ultimatum NÅ. han må bedre seg FØR barnet kommer til verden eller ha seg til H... ut. noe fornuftig iløpet av en dag må da han å få til vel!: 

Anonymous poster hash: 50564...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...