Gå til innhold

8,5 åring oppfører seg som i puberteten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes for en oppførsel! Smeller med dører, ødelegger ting og roper og skriker til meg. Barnet har nettopp vært lenge hos sin far. Lurer på om det er noe som må ut av følelser. Prøver å prate med barnet, men det er håpløst foreløpig..

Anonymous poster hash: 191bc...834

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen råd?

Anonymous poster hash: 191bc...834

Skrevet

skulle gjerne hatt råd selv jeg..

Men det er visst ganske  vanlig å ha det slik har jeg skjønt. Jeg forsøker å korrigere denne adferden, men det vil seg ikke.. 

Anonymous poster hash: 894c9...806
Skrevet

De første timene her etter samvær med far er litt som en unntakstilstand. Noen ganger tar det 15 minutter, andre ganger flere timer før ungen lander. Om jeg ikke husker på dette når ungen kommer hjem kan det bli stygt. Stygt fordi jeg ikke husker på at ungen er sårbar. Om jeg glemmer å telle til ti eller tusen, går det ut over ungen. Pust, det tar den tiden det tar, er mitt råd til dere.

Anonymous poster hash: 6fa2d...da7

Skrevet

De første timene her etter samvær med far er litt som en unntakstilstand. Noen ganger tar det 15 minutter, andre ganger flere timer før ungen lander. Om jeg ikke husker på dette når ungen kommer hjem kan det bli stygt. Stygt fordi jeg ikke husker på at ungen er sårbar. Om jeg glemmer å telle til ti eller tusen, går det ut over ungen. Pust, det tar den tiden det tar, er mitt råd til dere.

Anonymous poster hash: 6fa2d...da7

Enig.

Kan være kombinasjonen av det og pubertetshormoner også da.

Anonymous poster hash: 719d8...3d7

Skrevet

Ikke uvanlig etter samvær at ungene er pyton. Eller er det "prebupertale" i den alderen. Slenging med dører og ødelegge ting er aldri greit da...

Anonymous poster hash: 007b5...d60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...