Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Snuppen min så meg ha heftig sex med en mann jeg hadde truffet samme kveld, og nå vil han ikke kose med meg og knurrer hver gang jeg nærmer meg ham :-( Hvorfor har han blitt sånn?? Anonymous poster hash: 33704...5fb
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Fikk han ta deg doggy-style? Anonymous poster hash: caddd...7a1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Fikk han ta deg doggy-style? Anonymous poster hash: caddd...7a1 Ja, hvorfor? Hi Anonymous poster hash: 33704...5fb
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Ja, hvorfor? Hi Anonymous poster hash: 33704...5fb Du er bitchen hans og selvsagt har du gitt selvtilliten hans en knekk ved å la andre dogge deg. Klart han er sur. Anonymous poster hash: caddd...7a1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Haha, må si dette var dagens innlegg Tror ikke at det er noe gale, husk: hunder leser energi. Har du en energi som han ikke er vand med så er det nok til at han blir usikker slapp av, sett deg på golvet med ryggen mot hunden og hold på med noe spennende, f.eks en kong fyllt med noe godt hunden blir nyskjerrig og glemmer skepsisen Ellers: husk at du er skjefen og ikke hunden. Har du bestemt at der skulle vere "et midlertidig medlem" i flokken, så må hunden akseptere det Den karen du hadde med deg hjem hadde kanskje en dominerende aura som gjorde at hunden ble usikker på sin status Anonymous poster hash: 818b9...d59
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Du er bitchen hans og selvsagt har du gitt selvtilliten hans en knekk ved å la andre dogge deg. Klart han er sur. Anonymous poster hash: caddd...7a1 😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: f8727...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå