Gå til innhold

Er dette artrose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verker i begge hendene. Spesielt rundt leddene. Vondt å bøye fingrene. Tidvis hevelse i høyre hånd ved belastning. Tretthet i hendene og noen ganger intens verk fremme på pekefinger på høyre hånd. Da er det vondt å berøre noe. Ikke nedsatt kraft. Betennelsesdempende virker ikke. Reumatalogen finner ingenting. Nevrologen finner ingenting. Skal til MR.

Anonymous poster hash: 4f5d1...c01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det ingen her inne som kan svare sikkert på. Har du stive ledd? Blir det bedre av bevegelse eller verre? Verre om morgenen eller kvelden? Artrose kan man ofte se ganske greit på vanlig røntgen. Har du vært til det?

Anonymous poster hash: edf22...1dd

Skrevet

Det er det ingen her inne som kan svare sikkert på. Har du stive ledd? Blir det bedre av bevegelse eller verre? Verre om morgenen eller kvelden? Artrose kan man ofte se ganske greit på vanlig røntgen. Har du vært til det?

Anonymous poster hash: edf22...1dd

Ikke vært på røntgen. Sjekket med urin- og blodprøve og testet med ultralyd og med nevrologisk test for carpal tunnel syndrom. Symptomene varierer, men er ganske bra når jeg ikke er på jobb slik som i påsken. Etter en arbeidsuke verker det veldig og jeg må ta hyppige pauser i arbeidet fordi hendene verker sånn. Dette påvirker hele meg og gjør at jeg føler meg sliten og trøtt.

Hi

Anonymous poster hash: 4f5d1...c01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...