Gå til innhold

Noen som har hatt ettåring og treåring på samme rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge funker det?

Forskjellig kjønn..

Vi har et ekstra rom til minste, men lurer på om vi heller skal la de dele.

Anonymous poster hash: db07e...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på dette? Gjør som du vil og smiiiil

Anonymous poster hash: 8caf8...cc5

Skrevet

Jeg har 2 og 4-åring på samme rom, flytta ikke minste inn før pga at hun var urolig om natta og våkna mye.

Det fungerer kjempebra, de slår seg godt til ro og liker å dele rom - de er samme kjønn da.

Hadde tenkt at de skulle dele til iallfall én av de eldste flytter hjemmefra (eldste er 16), men vi får se hvordan det går. Tar ett år av gangen :)

Skrevet

Min 1 og 3-åring deler samme rom (samme kjønn og). De elsker å dele rom, får alltid lov å tulle å fjase litt sammen i sengene sine før det er natta. Da hører jeg de ler høyt på babycallingen :D 1-åringen leter etter storebror hvis han sover borte en natt og blir veldig misfornøyd når han må sove alene, så det har vært en stor suksess å ha de sammen. Det skal sies at 3-åringen sover ekstremt godt da og klarer å sovne selv om lillebror hylgråter og våkner heller ikke når han våkner og gråter på natta. Hører om andre hvor den eldste blir vekt av minste og da funker det ikke å sove sammen. Ville prøvd meg fram :)

Anonymous poster hash: 0b260...bc3

Skrevet

Min 1 og 3-åring deler samme rom (samme kjønn og). De elsker å dele rom, får alltid lov å tulle å fjase litt sammen i sengene sine før det er natta. Da hører jeg de ler høyt på babycallingen :D 1-åringen leter etter storebror hvis han sover borte en natt og blir veldig misfornøyd når han må sove alene, så det har vært en stor suksess å ha de sammen. Det skal sies at 3-åringen sover ekstremt godt da og klarer å sovne selv om lillebror hylgråter og våkner heller ikke når han våkner og gråter på natta. Hører om andre hvor den eldste blir vekt av minste og da funker det ikke å sove sammen. Ville prøvd meg fram :)

Anonymous poster hash: 0b260...bc3

Takk for bra svar! 👍👍

Anonymous poster hash: db07e...8ad

Skrevet

Mine delte rom fra de var 6 mnd og 2,5 år, frem til de var ca 3 og 5. Da ble det så mye tull og masing ved legging. Begge sov tungt og våknet sjelden selv om den andre våknet/gråt.

Skrevet

Mine er nå 3 og 5 og har delt rom siden de var nesten 1 og 3 år gamle. Og funker kjempe bra hos oss. De trives sammen 😊

Skrevet

Ville dog hatt babycall med kamera så ikke eldste finner på noe tull.. er nok av historier med eldre søsken som skader småsøsken..

Anonymous poster hash: d0d29...5ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...