Gå til innhold

Hva gjør jeg!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg her for noen uker siden om at jeg ventet på time til operasjon, skal fjerne livmoren pga store smerter (finner ikke igjen innlegget). Ringte sykehuset i dag og fikk beskjed om at jeg får time tidligst i august, mer info var vanskelig å få fordi hun som hadde med oppsett av timer å gjøre var sykmeldt.

Ringte et annet sykehus og spurte om jeg kunne få komme inn der i stedet, det kunne jeg selvfølgelig, måtte bare sende papirene fra sykehuset til dem, men de kunne ikke si noe om hvor lang ventetid det var. Fikk et nr jeg skulle ringe på mandag for å få mer svar. Sykehuset jeg opprinnelig hører til sender papirene mine i dag, men da ble jeg også strøket fra ventelisten der. Legen min har sendt purringer til sykehuset fordi han mener jeg ikke kan gå som dette i så lang tid, men det hjalp ikke siden det "bare" er smerter og ikke noe farlig.

Forstod det slik at jeg må inn på enda en ny undersøkelse, for så å vente på op.dato igjen ved det nye sykehuset. Kjenner jeg mister motet litt, og føler at jeg ikke blir tatt helt på alvor noe sted...

Jeg går daglig på pinex forte og får morfinsprøyter når det ikke hjelper med bare pillene. På de verste dagene klarer jeg ikke røre på meg nesten, på de beste dagene orker jeg litt, som å sette inn i oppvaskmaskinen f.eks. Har alltid slitt med smerter i livmorområdet, men etter en tcre operasjon i vinter ble det verre..

Noen som har solskinnshistorier om fritt sykehusvalg? At dere fikk komme til raskere? Klarer ikke tanken på å gå sånn her i flere mnd..nesten et halvt år!

Anonymous poster hash: 7e6b5...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen? :/

Skrevet

Har du sjekket hva det evt koster privat (hvis det er mulig)? Kjedelig å måtte betale mye selv, men hvis alternativet er å ha det så ille som du beskriver hadde jeg vurder det.

Skrevet

Har du sjekket hva det evt koster privat (hvis det er mulig)? Kjedelig å måtte betale mye selv, men hvis alternativet er å ha det så ille som du beskriver hadde jeg vurder det.

Ja, jeg ringte et privat sykehus i sta, de skal ha fra 50.000kr, er jo en del penger for en alenemor, men vurderer å ta opp lån om jeg ser at det drøyer igjen. Jeg klarer faktisk ikke ha det sånn her i en evighet. Har vært "flink" frem til nå, prøvd å være positiv, fordi jeg fikk beskjed om at jeg var prioritert til operasjon, men den positiviteten fikk seg en real knekk nå. Skal snakke med kirurgen på sykehus nr 2 på mandag, og så får jeg vel bare ta det derfra, da.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...