Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #26 Skrevet 9. april 2016 Helt normalt å kunne plukke ramsløk selv. Koster ingenting. Brenneslesuppe er også veldig billig. At du er for lat til å høste selv er ditt problem. Anonymous poster hash: 16c11...1d7 Ramslauk veks vilt langs kysten. Store delar av befolkinga i Noreg bur i innlandet. Eg har aldri sett ramslauk, trass i at eg bur på sør-vestlandet (=langs kysten). Anonymous poster hash: 068b5...878
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #27 Skrevet 9. april 2016 Poteter, gulrøter, kålrot, lauk er alle billige grønsaker. Kjøp inn ein mengde med desse (gjerne i laus vekt) og lag lapskaus til fleire dagar. Frys ned i porsjonar. Svinekjøt til lapskausen er også ofte billig. Fiskepinner er gjerne billig, særleg First Price o.l. Kan serverast med heimelaga potetmos, potetbåter i steikeovnen eller kokte poteter (frå potetlageret) og raspa gulrot. Pommes frites er også billig (ca. 10 kr) og kan delast opp i minst to porsjonar, som tilbehør til fiskepinnane. Steikt fiskepudding eller fiskekaker, gjerne med steikt lauk til, er ofte billig. Det er to-tre middagar, alt avhengig av storleiken på pakka. Dette kan du ha på skiva eller med poteter til, i ei eller anna form, samt raspa gulrot. Makaroni, enten med eller utan pølser, kyllingkjøttdeig eller noko anna. Ein pakke pølser rekk til mange makaronimiddagar. Heimelaga pizza (å lage deigen kostar lite) med skinkepålegg (ca. 25 kr?) hakka i bitar og ost. Skinkeboks er kanskje endå billigare? Pasta carbonara, billigversjonen: spaghetti, lauk, fløyte og bittelitt bacon. Du kan kjøpe "billigbaconet" og ha til fleire middagar. Ostesmørbrød, eller pizzaskiver: brødskiver med pizzafyll av kjøttdeig/kyllingkjøttdeig, lauk og tomatpuré. Ost på toppen. Gratiner i steikeovnen. ...Det var det eg kom på. Anonymous poster hash: 068b5...878
februarprins2013 Skrevet 9. april 2016 #28 Skrevet 9. april 2016 kjøper ofte egg og litt små ting når jeg har dårlig råd, en omelett er godt
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #29 Skrevet 10. april 2016 Ramslauk veks vilt langs kysten. Store delar av befolkinga i Noreg bur i innlandet. Eg har aldri sett ramslauk, trass i at eg bur på sør-vestlandet (=langs kysten). Anonymous poster hash: 068b5...878 Jeg googlet bilde av ramsløk, tror ikke jeg heller har sett det før, men jeg vet folk har plukket det her. Bor på sørlandskysten. Hi Anonymous poster hash: 8f953...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå