Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Er helt tom.... IG skal ut å rise snart, så tenkte å kjøpe et lite lager 😊Gjerne noen friske og kanskje bitelitt søte.... Anonymous poster hash: 5b0a2...fa8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Gucci 'premiére' er min favoritt til daglig, den er mild og god (kanskje ikke så frisk) Av "kvelds" parfymer, liker jeg best Dolce & Gabbana 'The one' (heller ikke frisk, men fantastisk lukt) Jeg er en parfymoman så har et lager som ligner et lite parfymeri har alltid hatt oppheng på parfymer. Har dag parfymer, kveldsparfymer, "vinterparfymer", "sommerparfymer" og ja, lista er lang haha... En annen som jeg ikke er så veldig glad i men som mage bruker (lukter godt på andre, ikke på meg) er Stella McCartney 'L.I.L.Y' , den er litt som du sier du vil ha, frisk og litt søt Anonymous poster hash: aee3b...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Jeg har blitt veldig glad i Clean: Fresh Laundry. Super til hverdags. Anonymous poster hash: a984f...511
Love my kidz Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Jeg fikk en nydelig en til jul som heter Olympea. Den er fransk. Helt herlig! Anbefaler deg å stikke innom et parfymeri og lukte på noen før du reiser.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Aqua di Gioia (Armani) og Bright Crystal (Versace) er mine favoritter. Friske og ikke for tunge:) Anonymous poster hash: 782fb...aba
Millamelis Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 http://m.kicks.no/Comment?productId=42888&useBrandId=False Denne er fantastisk! 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå