Gå til innhold

Når fikk jenta de mensen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på jeg var 11 og nå har jeg selv en jente på 10. Kjenner jeg ikke er helt klar for det enda. Kan de få det alt fra 9-15 år ?

Anonymous poster hash: bc11a...538

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom på jeg var 11 og nå har jeg selv en jente på 10. Kjenner jeg ikke er helt klar for det enda. Kan de få det alt fra 9-15 år ?

Ja.. Og du bør bare bli klar. 

Anonymous poster hash: 18e47...d1d

Skrevet

11.5

Anonymous poster hash: c216c...004

Skrevet

Mine to jenter fikk begge mensen da de var 11 år. Bare forklar nøye hvordan bind skal legges i trusen, og at de må skifte hver tredje time. Vaske seg nedentil hver dag i den perioden. Og sist, men ikke minst - at de må ha med bind i skolesekken. Så går det så greit at :-)

Skrevet

Hehe huff. Har så mye annent å stri med den jenta. Så mora kjenner at hun ikke er klar. Blir så stor liksom. Men ja jeg skal forberede meg på det nå. Gikk plutselig opp for meg at jeg ikke har småbarn bare

Skrevet

Jeg var 9 år. Forklar grundig hygieneregler og hvordan bind brukes.

Anonymous poster hash: 07b96...985

Skrevet

Hehe huff. Har så mye annent å stri med den jenta. Så mora kjenner at hun ikke er klar. Blir så stor liksom. Men ja jeg skal forberede meg på det nå. Gikk plutselig opp for meg at jeg ikke har småbarn bare

Da yngste min fikk mensen som nettopp fylt 11, var det ikke akkurat heiarop hjemme ;). Yngst av to, trenger ekstra oppfølging på en del ting og egentlig litt umoden. Men dette med mensen har gått overraskende bra.

Eldste fikk og mensen som 11 åring. Selv var jeg vel 10.

Anonymous poster hash: eb141...c00

Skrevet

Både moren min, jeg og datteren min fikk den da vi var 12 år. Jeg har hørt at dette ofte følger moren. Men samtidig synes jeg at jenter blir fortere modne nå enn før, så...

Anonymous poster hash: fbf83...867

Skrevet

Da yngste min fikk mensen som nettopp fylt 11, var det ikke akkurat heiarop hjemme ;). Yngst av to, trenger ekstra oppfølging på en del ting og egentlig litt umoden. Men dette med mensen har gått overraskende bra.

Eldste fikk og mensen som 11 åring. Selv var jeg vel 10.

Anonymous poster hash: eb141...c00

Ingen heiarop?

Anonymous poster hash: 18e47...d1d

Skrevet

Jeg var nettopp fylt 11 da jeg fikk det og datteren min var nettopp fylt 12 da hun fikk mensen.

Anonymous poster hash: 8a2b1...be4

Skrevet

Jeg fikk den på julaften når jeg var 9 år.

Skrevet

Hun er 9 år og fikk den sist lørdag på bursdagen sin.

Anonymous poster hash: 06743...206

Skrevet

14 år

Anonymous poster hash: 25e4b...68a

Skrevet

Oi, 9 år er tidlig. Eldste jenta mi blir 9 om en måned...

Men mensen er vel ikke det første tegnet man ser på pubertet, det kommer vel noen forvarsler (økt utflod, hår, ømme bryster, hudormer osv)?

Jeg var 14 da jeg fikk det, får håpe det er arvelig da. Ikke snev av pubertetstegn på datteren min ihvertfall.

Anonymous poster hash: acd8e...f84

Skrevet

Jenta mi fikk mensen noen mnd før hun ble 13 år. Hun begynte å utvikle seg da hun var mellom 9 og 10, så var redd hun skulle få mensen tidlig. Men hun fikk som sagt ikke mensen før hun var nesten 13.

Anonymous poster hash: ed619...d60

Skrevet

Jeg var 11 år da jeg fikk det :) datteren min er fortsatt i magen så aner ikke når hun får det ;)

Anonymous poster hash: dc1a1...dee

Skrevet

Jenta vår var 12,5 år. Selv var jeg 9,5 år da jeg fikk det!

Anonymous poster hash: d4be0...4bd
Skrevet

Min fikk det noen uker etter 13-årsdagen. Jeg var også rundt 13 når jeg fikk mensen.

Anonymous poster hash: 5f7a8...b0b

Skrevet

Eldste fikk det når hun var 10 yngste hadde nettopp rukket å fylt 9

Anonymous poster hash: cc3ae...935

Skrevet

Jeg var nesten 13, dattera mi rakk akkurat å bli 11.

Anonymous poster hash: 96cab...1c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...