Gå til innhold

Ååååh, er så forelskeeeet :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gift...

Forrige helg var jeg på byen for å feire enn venninne. Og der møtte jeg DEN nydelige mannen. Vi pratet mye og han strøk litt på meg men det var alt. Vi endte faktisk ikke opp meg å gi hverandre navn eller nummer så jeg føler nesten det var litt skjebnebestemt at han møtte opp på jobben min av jobbrelaterte årsaker. Nå har vi sms-et litt og tatt en kaffe(mannen min er bortreist i to uker) og jeg merker at jeg blir mer og mer forelsket. Han er skikkelig MANN. Og snill. Nydelig. Kjekk og veltrent. Mange hakk finere å se på enn mannen min om jeg skal være objektiv..

Hva gjør jeg? Har så ekstremt lyst å inviterte han hjem i helgen..

Anonymous poster hash: decb1...db7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første hadde jeg tatt en samtale med mannen din før jeg hadde gått bak ryggen hans.

Anonymous poster hash: 5ac42...f75

Skrevet

Idiot

Anonymous poster hash: c4f99...b8f

Skrevet

Er gift...

Forrige helg var jeg på byen for å feire enn venninne. Og der møtte jeg DEN nydelige mannen. Vi pratet mye og han strøk litt på meg men det var alt. Vi endte faktisk ikke opp meg å gi hverandre navn eller nummer så jeg føler nesten det var litt skjebnebestemt at han møtte opp på jobben min av jobbrelaterte årsaker. Nå har vi sms-et litt og tatt en kaffe(mannen min er bortreist i to uker) og jeg merker at jeg blir mer og mer forelsket. Han er skikkelig MANN. Og snill. Nydelig. Kjekk og veltrent. Mange hakk finere å se på enn mannen min om jeg skal være objektiv..

Hva gjør jeg? Har så ekstremt lyst å inviterte han hjem i helgen..

Anonymous poster hash: decb1...db7

Kos deg, men forbered deg på hjertesorg. Du trenger ikke bare et reellt spennende knull (noe vi alle trenger) men du har involvert følelser. Det erda ting blir komplisert og vondt (tro meg, jeg er ødelagt av et fire år langt forhold på si, jeg klarer ikke gi slipp på elsker men klarer heller ikke forlate familie).

Anonymous poster hash: 54c05...c4e

Skrevet

Uff, hold deg unna. Du er gift!

Hvis mannen din var utro mot deg, hvordan ville du takla det? Og hva hvis du er utro og blir busta, hvordan ville mannen din reagert? Vil du virkelig ofre familien din for det tullet der?! Really?! Grow up! Du har lovt mannen din "I gode og onde dager" og det var jo en grunn til at du gifta deg med han.

Anonymous poster hash: 6a7ee...c27

Skrevet

Kan hende den beste, ....men måten du skriver om det på gjør at jeg føler forakt for deg- og at jeg håper mannen din finner det ut.

Anonymous poster hash: 8333e...5d8
Skrevet

Enten gjør du det slutt på forholdet til mannen og går til den nye. Eller så tar du å sletter nummeret til forelskelsen din og svarer ALDRI mer på sms-er eller annet som ikke er jobbrelatert. 

Anonymous poster hash: 4d4ec...e7e
Skrevet

Han kommer over på middag i kveld. Vi skal bare prate. Vi kan jo være venner

HI

Anonymous poster hash: 61347...1a5

Skrevet

Tulletråd!

Anonymous poster hash: f63f7...fc5

Skrevet

Han kommer over på middag i kveld. Vi skal bare prate. Vi kan jo være venner

HI

Venner................det er jo ikke det du legger opp til. Gi deg mens leken er god, før du ødelegger livet til familien din.

Anonymous poster hash: 8f99c...1da

Skrevet

Venner................det er jo ikke det du legger opp til. Gi deg mens leken er god, før du ødelegger livet til familien din.

Joda. Vi skal bare spise og dele en flaske vin.

HI

Skrevet

HI

Det her må være tull. Hvis ikke, tenk på hva du gjør mot barna dine, og hva de vil tenke om deg, hvis de finner ut.

Anonymous poster hash: 72f6e...c9f

Skrevet

Det her må være tull. Hvis ikke, tenk på hva du gjør mot barna dine, og hva de vil tenke om deg, hvis de finner ut.

Anonymous poster hash: 72f6e...c9f

BARNET er 2 år..

HI

Skrevet

Fjas..

Anonymous poster hash: 8333e...5d8
Skrevet

Du er bare dum. Det er greit at man kan bli betatt av andre. Men du oppsøker jo utroskap ved å gi næring til følelsene, invitere på besøk som innebærer mye alkohol osv. Du VIL være utro. Du er bare slem.

Skrevet

HI

Troll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...