Mammahjertet88 Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Hei, Jeg vet ikke om dette er passene på dette forumet, men jeg ønsker nå ut til så mange som mulig. Jeg har en nabo som sliter veldig økonomisk samme som meg selv og jeg vet hvordan det er å aldri har råd til å kunne ta med barna på aktiviteter som koster penger (badeland, megafun etc) Jeg samlet inn penger ved å selge veggdekor dette brukte jeg på tusenfryd billetter for familier med lav inntekt, det var stor glede blant store og små å jeg ønsker denne gangen samle inn til 17 mai. både for feiring og mat Jeg selger veggdekor, så jeg ikke "tigger" men gir noe tilbake for hjelpen. Om du kunne ønske å kjøpe veggdekor som blir sendt i posten (leveringstid 3 uker på bestilling) få et flott produkt samtidig hjelpe noen som trenger det! ta kontakt med meg for mer informasjon, minstepris for veggdekorene er 100 kr men om du vil gi mer er det også fint. Klarte ikke laste opp bilder her av dekorene men er alt fra minions, fine tekster etc kan sender på forespørsel Evig takknemlig <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå