Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Depressiv, blitt fjortis i hodet igjen med alt det medfølger av forelskelse, trass,manglende evne til å se konsekvenser...sløser penger og bygger opp gjeld ved å droppe alle regninger, husleie og alt. Blåser i sitt eget barn,dater konstant, dropper å møte på jobb,stikker av, lyver... Ååå,det er så mye... Er dette normalt? En bekjent mener slikt kan skje etter slankeoperasjon... Ps.barnet er tatt ut av hjet og har det bra nå,så ingen tror barnet fortsatt lever i dette .. Anonymous poster hash: e5abb...ef5
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Dessverre så er det noen som blir sånn. Men de fleste blir ikke sånn da. Kjenner flere som har tatt sånn operasjon. Og kjenner bare ei som ble sånn. Hun hadde den fantastiske flotte mannen, og barn. Han var mannen alle vi venninner drømte om. Hun startet med å være utro, så gikk fra han, flyttet da til storbyen for å feste og ligge med mange menn. Han sitter igjen med barna, og hun besøker de iblant. Anonymous poster hash: e4443...60b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Har hørt at slankeoperasjon kan utløse psykiske lidelser hos noen, men de er nok like vanlig at de som tar det bare "våkner til liv igjen" etter å ikke ha levd skikkelig på mange år. Veldig synd om det har gått ut over barnet da og annet . Anonymous poster hash: c9a01...1aa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Takk for svar... Jeg vet jo at ikke alle blir slik, men tilfellet jeg snakker om er helt ekstremt, i negativ betydning... Hun forstår ikke selv hva hun driver med... Hun har ødelagt barnet sitt,øvrig familie og seg selv... Og hun skjønner det virkelig ikke! Det er bare "meg,meg,meg,meg" hele veien... Konfronterer man henne, kritiserer eller kommenterer noe man reagerer på er det alltid "men du vet jo jeg er syk" og er såååå selvmedlidende... Hvis vi svarer at hun da trenger hjelp, da er hun ikke syk likevel... Hun er snart 50 år, og oppfører seg virkelig som en bortskjemt tenåring, og det er vondt og vanskelig for hele slekta fordi vi prøver å hjelpe, men når ikke inn... I tillegg tar vi vare på barnet hennes (plassert i familien av barnevernet), og dette barnet sliter veldig med dette,forståelig nok :-( Vi har pratet med barnevern,fastlege,psykiatrien... Men det er ikke noe de eller vi kan gjøre sålenge hun ikke er til fare for seg selv eller andre... Hun er bipolar, men har vært stabil/frisk ihvertfall de 15 siste åra, og har vært i full jobb inntil nå for litt siden hvor hun bare "forsvant". Vi vet hun er hos den nye kjæresten, hun er aktiv på facebook, og svarer meg når jeg tar kontakt, så vi vet jo hun er trygg og i live. Men jeg er så redd for at når den dagen kommer og hun våkner opp og ser alt hun har ødelagt og stelt i stand, da blir det fullstendig kræsj for henne... Det er snakk om mange hundre tusen i gjeld, og hun bare rømmer fra alt...Dette er gjeld pga hun har betalt alt for lite skatt,det er kredittkort,det er ubetalte regninger og ubetalt husleie for mange,mange månder(2 forskjellige steder,og hun er kastet ut fra begge), handlekontoer og gud vet hva mer... Å prate med kjæresten er nytteløst. Kjæresten tror jo ikke på oss i slekta, da denne damen (hun jeg snakker om) er ufattelig manipulerende og "flink" til å prate for seg,så kjæresten tror jo det er vi i slekta som er de "slemme"... Hva i all verden gjør man da? Nå splittes slekta ift henne... Altså,vi har jo kontakt oss i mellom, men noen av oss har gitt henne opp og er bare forbanna for alt som har skjedd, og noen av oss bekymrer oss halvt ihjel... Hi Anonymous poster hash: e5abb...ef5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Takk for svar... Jeg vet jo at ikke alle blir slik, men tilfellet jeg snakker om er helt ekstremt, i negativ betydning... Hun forstår ikke selv hva hun driver med... Hun har ødelagt barnet sitt,øvrig familie og seg selv... Og hun skjønner det virkelig ikke! Det er bare "meg,meg,meg,meg" hele veien... Konfronterer man henne, kritiserer eller kommenterer noe man reagerer på er det alltid "men du vet jo jeg er syk" og er såååå selvmedlidende... Hvis vi svarer at hun da trenger hjelp, da er hun ikke syk likevel... Hun er snart 50 år, og oppfører seg virkelig som en bortskjemt tenåring, og det er vondt og vanskelig for hele slekta fordi vi prøver å hjelpe, men når ikke inn... I tillegg tar vi vare på barnet hennes (plassert i familien av barnevernet), og dette barnet sliter veldig med dette,forståelig nok :-( Vi har pratet med barnevern,fastlege,psykiatrien... Men det er ikke noe de eller vi kan gjøre sålenge hun ikke er til fare for seg selv eller andre... Hun er bipolar, men har vært stabil/frisk ihvertfall de 15 siste åra, og har vært i full jobb inntil nå for litt siden hvor hun bare "forsvant". Vi vet hun er hos den nye kjæresten, hun er aktiv på facebook, og svarer meg når jeg tar kontakt, så vi vet jo hun er trygg og i live. Men jeg er så redd for at når den dagen kommer og hun våkner opp og ser alt hun har ødelagt og stelt i stand, da blir det fullstendig kræsj for henne... Det er snakk om mange hundre tusen i gjeld, og hun bare rømmer fra alt...Dette er gjeld pga hun har betalt alt for lite skatt,det er kredittkort,det er ubetalte regninger og ubetalt husleie for mange,mange månder(2 forskjellige steder,og hun er kastet ut fra begge), handlekontoer og gud vet hva mer... Å prate med kjæresten er nytteløst. Kjæresten tror jo ikke på oss i slekta, da denne damen (hun jeg snakker om) er ufattelig manipulerende og "flink" til å prate for seg,så kjæresten tror jo det er vi i slekta som er de "slemme"... Hva i all verden gjør man da? Nå splittes slekta ift henne... Altså,vi har jo kontakt oss i mellom, men noen av oss har gitt henne opp og er bare forbanna for alt som har skjedd, og noen av oss bekymrer oss halvt ihjel... Hi Anonymous poster hash: e5abb...ef5 Jeg skjønner ikke helt.... Hun har sluttet i jobben og gått på dagen,hva sier hun er årsaken? Og hva skjedde med barnet, hvis dere mener hun har vært frisk frem til nå nylig? Og forsømmer hun samvær med barnet? At hun har pådratt seg økonomiske problemer høres det klart ut som, men gjeld ligger gjerne langt tilbake i tid og det er kanskje heller ikke så mye hun får gjort med det hvis hun ikke har inntekt til å betjene den nå? Mange i en økonomisk vanskelig situasjon forsøker å fortrenge det, mens gjelden vokser helt av seg selv til det dobbelte på kort tid. Det er utrolig trist om hun er så selvsentrert som du nevner og ikke bryr seg om barnet sitt, men samtidig hadde nok kjæresten som tydeligvis har mest kontakt med henne, sett det om hun var veldig syk? Anonymous poster hash: c9a01...1aa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Det er noen som kan få så store ubalanser i mineralbalansen i etterkant av en slik operasjon at disse manglene kan gi store psykiske problemer. Noen mangler (ev. forgiftninger) kan gi ganske store avvik fra "normal" oppførsel, bl.a. en del av det du beskriver her. Er ALT av mineraler og vitaminer sjekket hos henne? Sjekk spesielt mineralene, også de mindre kjente. Anonymous poster hash: 1367b...82a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Det er noen som kan få så store ubalanser i mineralbalansen i etterkant av en slik operasjon at disse manglene kan gi store psykiske problemer. Noen mangler (ev. forgiftninger) kan gi ganske store avvik fra "normal" oppførsel, bl.a. en del av det du beskriver her. Er ALT av mineraler og vitaminer sjekket hos henne? Sjekk spesielt mineralene, også de mindre kjente. Anonymous poster hash: 1367b...82a Det er kanskje ikke så lett å få henne til å gjøre det? Anonymous poster hash: c9a01...1aa
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Jeg skjønner ikke helt.... Hun har sluttet i jobben og gått på dagen,hva sier hun er årsaken? Og hva skjedde med barnet, hvis dere mener hun har vært frisk frem til nå nylig? Og forsømmer hun samvær med barnet? At hun har pådratt seg økonomiske problemer høres det klart ut som, men gjeld ligger gjerne langt tilbake i tid og det er kanskje heller ikke så mye hun får gjort med det hvis hun ikke har inntekt til å betjene den nå? Mange i en økonomisk vanskelig situasjon forsøker å fortrenge det, mens gjelden vokser helt av seg selv til det dobbelte på kort tid. Det er utrolig trist om hun er så selvsentrert som du nevner og ikke bryr seg om barnet sitt, men samtidig hadde nok kjæresten som tydeligvis har mest kontakt med henne, sett det om hun var veldig syk? Anonymous poster hash: c9a01...1aa Hun påstår hun er sykmeldt, men har ikke levert noe sykmelding. Hun har vært "frisk" og i jobb , men forsømmelse av barnet og regninger,og den egoistiske oppførselen har pågått lenge. Så i mine øyne er hun jo virkelig ikke frisk, og skal jeg datere når hun ble syk(i mine øyne altså) så er det 2 år siden. Barnet ble flyttet for et år siden, og jobben stakk hun av fra nå nylig uten noen beskjed. Hun har lyvd seg unna jobbvakter det siste året, men da har jo sjefen i det minste fått beskjed om at hun ikke kommer. Nå har hun altså bare stukket av og ikke gitt lyd fra seg på jobben, men påstår til andre at hun er sykmeldt. Dette er ikke sant. Hun lyver seg unna samvær også, så samvær er nå stoppet. Hun lyver seg unna jobb og samvær fordi hun heller vil være med kjæresten, feste og shoppe. Gjelden har hun bygget seg opp på 2 år. Makset ut alt av kredittkort og handlekontoer, og alt av regninger er ubetalte. Namsmannen er koblet inn, men ikke på alle saker ennå. 2 leiligheter har hun blitt kastet ut av pga manglende leie, og hun skylder mye her også. Mellom leie av disse to leiligheter har hun bodd på sofaer rundt om. Nå er hun altså kastet ut av siste leilighet,og bor hos kjæresten. Slik gjorde hun også ved forrige utkastelse, før hun måtte campe på sofaer. For hun hadde en annen kjæreste da, som gjennomskuet henne. Hun har privat gjeld til den forrige kjæresten, samt flere i slekta. Kjæresten ser ikke at hun er syk, kjæresten tror jo at hun er sånn. Glad i fest,moro og shopping. Hun har jo lyvd til kjæresten om at hun frivillig ga fra seg barnet, og er fryktelig manipulerende og kan prate hvem som helst rundt,slik at hun blir trodd. Hun er så overbevisende at man lett tror på henne om man ikke kjenner til hvordan hun var før slankeoperasjonen. Og det kjenner ikke disse kjærestene til... Det er jo det vi i slekta betegner som sykdom også, at det har tippet helt over og hun gjør alt hun aldri tidligere ville gjort. Som f.eks å stikke av fra barn,jobb og regninger. Hun var den ansvarlige, støttende moren som satte barnet først,som aldri festet og som alltid virket moden,erfaren og ansvarfull. Nå er hun stikk motsatt. Anonymous poster hash: e5abb...ef5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 Det er noen som kan få så store ubalanser i mineralbalansen i etterkant av en slik operasjon at disse manglene kan gi store psykiske problemer. Noen mangler (ev. forgiftninger) kan gi ganske store avvik fra "normal" oppførsel, bl.a. en del av det du beskriver her. Er ALT av mineraler og vitaminer sjekket hos henne? Sjekk spesielt mineralene, også de mindre kjente. Anonymous poster hash: 1367b...82a Hun var flink til å følge opp dette i starten, og da hadde hun mangler på ganske mye. Men det siste året vet jeg rett og slett ikke. Jeg tviler på at hun har fulgt opp... Å prate med henne er som å prate med en vegg desverre... Anonymous poster hash: e5abb...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå