Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Etter min andre fødsel merket jeg at jeg hadde litt stor glipp mellom magemusklene, men det ble aldri til at jeg trente for å prøve å få gjort noe med det. Nå som tredjemann er 4 1/2 måneder gammel er det helt krise med magen min. Før var den i det minste flat om morgenen, men nå er det en bløt stor ball hele tiden. Får ikke skjult den med klær heller. Passer dårlig til min ellers tynne kropp.. Det går hardt utover selvtilliten min, og det er veldig vanskelig å finne klær. Hvilken trening burde jeg prøve meg på? Hvor lenge må jeg trene før jeg eventuelt kan søke om operasjon? Hvor mye koster det? Anonymous poster hash: 5dbb6...bc3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 jeg har også delte magemuskler. vurderer opr senere. er nå gravid. men magen buler ut som ei pølse ved situps bevegelser. ser jo ikke ut. jeg tok mageplastikk for mange år siden..det kostet 40 000. men tror ikke det trenger å være like dyrt med delte muskeler.lurer egentlig selv: ) Anonymous poster hash: 68187...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå