Gå til innhold

Du som veier 55 kg/160 cm


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd med egen kropp? Bmi?

 

Anonymous poster hash: 3e378...19c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornøyd med egen kropp? Bmi?

 

Anonymous poster hash: 3e378...19c

Da jeg veide det brukte jeg 32/34 i klær og var relativt skrapa.. 

 

Anonymous poster hash: f5144...176

Skrevet

163 og 50 kg, ganske fornøyd. BMI 19. Pupp ene er skinnflusser etter amming men de skal fikses på 👍

 

Anonymous poster hash: beca0...84b

Skrevet

163 og 50 kg, ganske fornøyd. BMI 19. Pupp ene er skinnflusser etter amming men de skal fikses på 👍

 

Anonymous poster hash: beca0...84b

Skrevet

Jeg er 164 og 47 kg og er passe slank nå. Er spedbygd og ser fort lubben ut om jeg passerer 50 kg

 

Anonymous poster hash: b2b5a...de7

Skrevet

Jeg er 162 cm og 49 kg. Trener endel styrke, er slank og stort sett fornøyd😊 Synes ikke jeg er skrapa, har både rumpe og lår🙈

 

Anonymous poster hash: 8818b...693

Skrevet

Faktisk ingen her som veier 55 daa! og til deg over: jeg bruker 36-38 i klær, og ser ikke for meg at man kan bruke str 32 i klær med den vekta. Ikke er jeg skrapa heller, har jaggu fett nok ;-)

 

Anonymous poster hash: 3e378...19c

Skrevet

Jeg er 1.60 og veier 55 kg.

Bruker xs og s, og 34/36.

Ser ikke skrapet ut, men normal!

Skrevet

Før svangerskapet veide jeg 54 kilo og er 164 høy. Ikke skrapa eller tynn, men følte meg nett og lett. Nå derimot.... 70 kilo 😱 Savner den vekten.... 10 mnd. siden fødsel 😳

 

Anonymous poster hash: 9191e...7fb

Skrevet

Faktisk ingen her som veier 55 daa! og til deg over: jeg bruker 36-38 i klær, og ser ikke for meg at man kan bruke str 32 i klær med den vekta. Ikke er jeg skrapa heller, har jaggu fett nok ;-)

 

Anonymous poster hash: 3e378...19c

Jeg er 162cm høy og veier 49kg, og jeg er syyyltynn! Skulle gjerne hatt xxs om det var tilgjengelig i alle butikker. Folk er forskjellig skjønner du. Smarte deg.

 

Anonymous poster hash: 14610...9bc

Skrevet

166cm og 56 kg

Veldig fornøyd med kroppen.den er slank og stram .har både stram rumpe og markert mage.men desverre ingen pupper.er barneskole størrelse som fyller cupen min :(

 

Anonymous poster hash: e872c...2da

Skrevet

Jeg har veid det etter begge fødselene. Er 160 høy sånn ca. Og da så jeg lubben ut. Veier nå 47 kg og er fornøyd. Men jeg er og spebygd. I perioder veier jeg 45 kg, og da er jeg for tynn igjen.

 

Anonymous poster hash: 709f1...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...