Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Fornøyd med egen kropp? Bmi? Anonymous poster hash: 3e378...19c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Fornøyd med egen kropp? Bmi? Anonymous poster hash: 3e378...19c Da jeg veide det brukte jeg 32/34 i klær og var relativt skrapa.. Anonymous poster hash: f5144...176
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 163 og 50 kg, ganske fornøyd. BMI 19. Pupp ene er skinnflusser etter amming men de skal fikses på 👍 Anonymous poster hash: beca0...84b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 163 og 50 kg, ganske fornøyd. BMI 19. Pupp ene er skinnflusser etter amming men de skal fikses på 👍 Anonymous poster hash: beca0...84b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Jeg er 164 og 47 kg og er passe slank nå. Er spedbygd og ser fort lubben ut om jeg passerer 50 kg Anonymous poster hash: b2b5a...de7
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Jeg er 162 cm og 49 kg. Trener endel styrke, er slank og stort sett fornøyd😊 Synes ikke jeg er skrapa, har både rumpe og lår🙈 Anonymous poster hash: 8818b...693
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Faktisk ingen her som veier 55 daa! og til deg over: jeg bruker 36-38 i klær, og ser ikke for meg at man kan bruke str 32 i klær med den vekta. Ikke er jeg skrapa heller, har jaggu fett nok ;-) Anonymous poster hash: 3e378...19c
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 Jeg er 1.60 og veier 55 kg. Bruker xs og s, og 34/36. Ser ikke skrapet ut, men normal!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #9 Skrevet 8. april 2016 Før svangerskapet veide jeg 54 kilo og er 164 høy. Ikke skrapa eller tynn, men følte meg nett og lett. Nå derimot.... 70 kilo 😱 Savner den vekten.... 10 mnd. siden fødsel 😳 Anonymous poster hash: 9191e...7fb
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #10 Skrevet 8. april 2016 Faktisk ingen her som veier 55 daa! og til deg over: jeg bruker 36-38 i klær, og ser ikke for meg at man kan bruke str 32 i klær med den vekta. Ikke er jeg skrapa heller, har jaggu fett nok ;-) Anonymous poster hash: 3e378...19c Jeg er 162cm høy og veier 49kg, og jeg er syyyltynn! Skulle gjerne hatt xxs om det var tilgjengelig i alle butikker. Folk er forskjellig skjønner du. Smarte deg. Anonymous poster hash: 14610...9bc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #11 Skrevet 8. april 2016 166cm og 56 kg Veldig fornøyd med kroppen.den er slank og stram .har både stram rumpe og markert mage.men desverre ingen pupper.er barneskole størrelse som fyller cupen min Anonymous poster hash: e872c...2da
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #12 Skrevet 8. april 2016 Jeg har veid det etter begge fødselene. Er 160 høy sånn ca. Og da så jeg lubben ut. Veier nå 47 kg og er fornøyd. Men jeg er og spebygd. I perioder veier jeg 45 kg, og da er jeg for tynn igjen. Anonymous poster hash: 709f1...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå