Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Og hva serverer dere? Anonymous poster hash: 202b4...690
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 En gang i måneden kanskje.... Som regel is, vi er veldig glad i is. Anonymous poster hash: a7c0d...f04
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Søndager. Mousse, Fromasj, Is, Kake, Bær, Frukt...det kokken har lyst på og tid til.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 En fast dag i uka. Alt fra pudding til smoothie. Anonymous poster hash: edb64...04a
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Det er egentlig bare til jul, 17.mai og slikt. Ellers veldig sjelden. Da har vi is, sjokolademousse eller sjokoladepudding, gele eller kake.
Mrs. Kaizer Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 (endret) En gang i uken, når vi har fiskemiddag. Må ha noe å lokke med for å få ungene til å spise🙊 Som regel har vi smoothie eller fruktsalat. Av og til is😀 Endret 7. april 2016 av Me and my monkey
amandine Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 Det prøver vi å ha mer eller mindre hver dag. Hverdagsdessert i ukedagene, litt frukt, en yoghurt, smoothie eller noe sånt. Søndag og andre spesielle dager er det opp er hakk.
TPK Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Veldig sjelden. Kanskje annenhver mnd, og så til jul og sånt da. Hender ungene får seg en ispinne en gang i blant også.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Så og si aldri på vinter/høst/vår, men is veldig ofte på sommeren. Anonymous poster hash: 875c4...814
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Når vi inviterer folk på middag pleier vi å ha dessert. Brownie og is, pavlova, fruktsalat med vaniljesaus, eller en form for gjærbakst, stort sett😊 Og selvfølgelig til jul og nyttår og sånt. Hender at eldste baker muffins eller kake i helgene. Da har vi det til dessert. Anonymous poster hash: 84d18...de7
Slaskepott Skrevet 8. april 2016 #11 Skrevet 8. april 2016 (endret) Vi har dessert på søndager, en tradisjon som ble innført etter ønske fra ungene. Vi lager/serverer bær, is, pudding, mousse, kake e.l. Endret 8. april 2016 av Slaskepott
Iiiiik Skrevet 8. april 2016 #12 Skrevet 8. april 2016 Alltid når vi har besøk og nokså ofte på søndager. Tilslørte bondepiker, eplekake, sjokoladefondant, en eller annen kake, creme brulle, noe med is og bær, tiramisu.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #13 Skrevet 8. april 2016 Vi har nesten alltid frukt etter middag. Ordentlig dessert (som lages til) har vi vel kun ved bursdager, 17.mai, ferie ol. Anonymous poster hash: 95553...05a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #14 Skrevet 8. april 2016 Jeg husker fra oppveksten min at vi veldig ofte fikk dessert, alt fra oppskåret frukt eller fruktkompott til litt mer fancy som for eksempel sjokolade mousse. Men det var ikke noen faste dager og det var aldri noe selvfølge at det skulle være dessert, og det var derfor ekstra stas når det ble servert. sånn har jeg lyst til at det skal bli for mine barn også. Så derfor lurte jeg på hvor ofte det var "vanlig" å ha dessert. Ser at det er veldig forskjellig hva folk gjør, så får bare lage egen tradisjon på det 😊 takk for alle tilbakemeldinger! Hi Anonymous poster hash: 202b4...690
Mamma_til_2 Skrevet 8. april 2016 #16 Skrevet 8. april 2016 Vi voksne spiser ikke dessert men barna får en liten pinneis om de ønsker etter middag.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #17 Skrevet 8. april 2016 Vi har bare dessert i jula. Både jeg og mannen er slankeoperert, så vi har ikke plass til noe mer rett etter middag. Også har vi en sønn som nok ville spart på plassen om det var utsikter til dessert, og han er småspist i utgangspunktet, så da ville det blitt minimalt med middagsspising på ham. Anonymous poster hash: ae366...83e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #18 Skrevet 8. april 2016 Når vi har invitert på middag som regel. Ja, der kan være ei kake, is, gele, i jula er det riskrem, karamellpudding feks Anonymous poster hash: 35508...8db
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #19 Skrevet 8. april 2016 Har nesten aldri dessert. Yoghurt, frukt, smoothie o.l. er ikke dessert hos oss. Dette er hverdagskost og serveres til ned som har lyst på - som mellommåltid, i matpakkert, til kveldsmat osv. Kaker baker vi bare til spesielle anledninger. På sommeren blir det endel is på varme dager. Anonymous poster hash: 37ab0...51e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #20 Skrevet 8. april 2016 Har det ganske sjelden, men slår til med dessert av og til. Kan være en søndag, kan være en tirsdag. Har gelé, sjokoladepudding, is, kake, hva som helst søtt igrunn. Anonymous poster hash: 15883...85a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #21 Skrevet 8. april 2016 Hver dag! Alt fra napoleonskake til multekrem. Vi elsker alt søtt her i huset og det går gjerne en hel kake på en dessert. Vi er bare 7 i familien, så det blir litt. Nam nam Anonymous poster hash: fd0a1...42b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #22 Skrevet 8. april 2016 Bare når vi har gjester eller i høytider. Gidder rett og slett ikke 😥 Anonymous poster hash: d8101...03a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #23 Skrevet 8. april 2016 På søndager. Noen ganger is, men oftest en tradisjonell dessert som fromasj eller mousse. Smuldrepai er også en schläger. Synes det er stas å lage i stand god søndagsmiddag med dessert. Anonymous poster hash: cdd56...ec5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #24 Skrevet 8. april 2016 Vi har dessert hver dag! Blir noe med frukt eller bær som regel. Anonymous poster hash: a561c...36c
februarprins2013 Skrevet 8. april 2016 #25 Skrevet 8. april 2016 veldig skjelden, julaften, påsken, og når vi er i familieselskaper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå