Gå til innhold

Dere som følger med på berserk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ble det av han rockeren som de satte av på en holme i forrige episode??

Anonymous poster hash: af1e0...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ble sikkert fraktet til en eller annen flyplass. 

Skrevet

Han ble hentet av pingvinene...

Nei altså, jeg tipper de var enige om at Petter enten måtte avbryte turen eller gå planken - for alles beste...

Jeg tror jeg hadde kvalt ham etter en dag...

Anonymous poster hash: 84d0b...0ea

Skrevet

Seriøst?

Nå ble jeg glad, da skal jeg begynne å se igjen;))

Anonymous poster hash: 3cdb5...50d

Skrevet

Fy fader så mye bedre serien ble uten den klovnen! Følte det var en dårlig parodi på noe. Og ble veldig skuffet over Jarle som aldri tok grep som kaptein(foran kamera iallefall) han som alltid har stilt høye krav til de han har hatt med seg, spesielt i Antarktis.

Herregud for en klovn. Hadde kastet han eller gitaren ( mest sannsynlig begge deler) på havet lenge før han måtte gå!

Skrevet

Har ikke fulgt med. Hva var galt med han?

Anonymous poster hash: d4521...115

Skrevet

Har ikke fulgt med. Hva var galt med han?

Anonymous poster hash: d4521...115

Han tok altfor mye plass og tok veldig lite hensyn. Alt skulle skje på hans premisser og han ble sutreunge delux hver gang han ble satt til å jobbe..

Anonymous poster hash: ce192...0ec

Skrevet

Ser han spiller konserter på norsk jord igjen, så jeg antar pingvinene også ble dritlei og sendte ham videre 😂

Mistenker litt at exit'en var planlagt og at en stor del av konfliktene var blåst opp til god tv, for jeg nekter nesten å tro at ikke noen ville satt ham på plass hvis han virkelig var så irriterende som i særlig den siste episoden han var med.

Skrevet

Ja, han gikk MEG på nervene, og jeg var ikke der engang. Guriland for en fjott. Hadde kvalt han hadde jeg vært på den båten! HI

Anonymous poster hash: af1e0...9b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...