Gå til innhold

Varm baby. Men kler jeg han for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 4 måneder gamle baby har alltid vært veldig varm og svett av seg. Liker best å ligge i bare bleia inne. Når det har vært på det kaldeste ute har vi tatt på body og strømpebukse med tynt strikkesett over. Når vi da løftet han opp fra vogn/bilsete var han helt gjennomsvett! Nå er det rett over 10 grader som regel om dagene og nå kan vi ikke ta på annet enn body og bukse og legge et tynt teppe over. Men han svetter fortsatt mye! Spesielt på føttene er han alltid våt.

Men burde jeg egentlig kle på han mer likevel? Ser jo de andre rundt meg pakker inn babyene sine i flere lag med klær, tepper og poser..

Er noen av dere som har hatt så varme babyer som kan gi påkledningstips?

Anonymous poster hash: dca05...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke normalt ut, ville tatt han med til legen.

Anonymous poster hash: 8b91d...9e0

Skrevet

Vår var og er fremdeles slik. Blir gjennomsvett av bomull- bodyer og strømpebukser. Så her er det ull hele året. Blir ikke gjennomsvett med det.

Anonymous poster hash: 68039...757

Skrevet

Mine har også vært varme av seg. Bruk tynn lett bomull! Babyer svetter mye på beina, der de svetter.

Anonymous poster hash: 8dd21...6d6

Skrevet

Mi jente er sånn. Hun fikk feber på føden av å ligge inntil meg med dyne på. Etter det har jeg slutta og høre på påkledningsråd, her har det alltid gått i et lag bomull + bleie, ingenting mer før hun begynte i barnehagen. Hvis jeg tar på henne ull innendørs går hunfra konseptene - alt for varmt. Tepper har jeg aldri hatt bruk for innendørs.

Anonymous poster hash: 968d7...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...