Gå til innhold

Har jeg krav på sykepenger?


Begemotik

Anbefalte innlegg

Mammaperm er ferdig den 06. Jan, tok 5 uker ferie rett etter det og skulle starte på jobb den 11. Februar. Men jeg ble syk og måtte ta sykmelding f.o.m. den 11. Februar t.o.m. den 03. Mars og sykmelding forlengelse f.o.m 03. Mars t.o.m den 16. Mars. Har jeg krav på sykepenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen?... :( Ingen vet om man har krav på sykepenger rett etter ferie som var rett etter mammaperm? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du var i betalt foreldrepermisjon og opptjent ferie med feriepenger fra din jobb som du også skulle tilbake til har du rett på sykepenger. Sendte du inn sykemeldingsskjemaet til NAV?



Anonymous poster hash: b87ef...29f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om du var i betalt foreldrepermisjon og opptjent ferie med feriepenger fra din jobb som du også skulle tilbake til har du rett på sykepenger. Sendte du inn sykemeldingsskjemaet til NAV?

 

Anonymous poster hash: b87ef...29f

Tusen tusen takkfor svaret! Jeg har sendt det jeg må sende. Alt er akkurat slik som du sier. Men arbeidsgiver har ikke sendt opplysningsskjema til nav enda. Derfor jeg begynte å lure... Har det noe å si om ferien var overført fra ifjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takkfor svaret! Jeg har sendt det jeg må sende. Alt er akkurat slik som du sier. Men arbeidsgiver har ikke sendt opplysningsskjema til nav enda. Derfor jeg begynte å lure... Har det noe å si om ferien var overført fra ifjor?

Nei det er fortsatt ferie du har rett på.

 

Anonymous poster hash: b87ef...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er fortsatt ferie du har rett på. Anonymous poster hash: b87ef...29f

Ah! Tusen hjertelig takk! Har fortsatt ikke hørt noe fra arbeidsgiver. Lurer på om det er lovlig det de gjør nå. Forsinket med sykepenger i snart 1 mnd. Har du en link eller navn på paragrafen hvor jeg kan lese mer om det og evt sende til lønningkontor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...