Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Nettopp kjøpt meg en liten ekstra frys for å bli litt mer økonomisk. Hvilket kjøtt er godt å ta opp igjen etter det er fryst? Hvor lenge kan man fryse bakevarer? Anonymous poster hash: 7fda8...08b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Vi har elgkjøtt, torskefilet, laksefilet, kyllingfilet, grønnsaksposer, blåbær, bringebær, tyttebær, jordbær, syltetøy, middagsrester, brød, ferdig utvannet og kokte byggryn, karbonadedeig, kyllinglår, kalkunfilet, banan Anonymous poster hash: 101ff...cda
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Jeg har kjøttkaker, kjøttdeig, kyllingfilet, kyllinglår, koteletter, pølser, laksefileter, pangasusfileter, ørretfileter, middagsrester, leverpostei, blåbær, jordbær, rips, bringebær, mango, banan, syltetøy, brød, brokkoli, scampi, strimlet svinekjøtt, bacon, Anonymous poster hash: 278ef...b47
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Jeg kjøper det som er på salg jeg, og fordeler det utover de neste ukene så jeg får billigere middager. Akkurat nå er det ganske mye fisk, siden coop obs har 40% på Findus. Har masse Gorumet torsk, litt fiskepinner, fiskegrateng, laksefileter osv Ellers har jeg karbonadedeig, kjøttdeig, koteletter, svinefilet, kyllingfileter, grandiosa, kjøttboller, karbonader, hjemmelaget lasagne (lager alltid dobbel porsjon og fryser ned halvparten), vårruller, wok-blanding, div bær, hjemmelaget syltetøy, polarbrød, halvstekte rundstykker, brød...... Anonymous poster hash: 08a0e...c2c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 -Brød for ei uke. -Kjøttdeig kjøpt på tilbud. -Gulost kjøpt på tilbud. -Pølser kjøpt på tilbud. -Frossenpizza kjøpt på tilbud. -Frosne jordbær til smoothie. -First price hvitløksbaguetter. -Fiskepinner. -Kyllingfilet. -Pinne-is og boks-is. -Selskapserter. -Amerikansk grønnsaksblanding (til bruk i "stekt ris"). -Pølsebrød og lomper. Ja, det var det hjernen min kom på en torsdagskveld Anonymous poster hash: 6eb15...afa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Går det fint å fryse ost? Anonymous poster hash: 7fda8...08b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 Kjøper alltid Norvegia på tilbud og har i fryseren. Tin den i kjøleskapet over et døgn og den er god som ny. Ellers har vi - ferdigpizza - div kjøttdeig/karbonadedeig - Oksekjøtt - Svinekjøtt - Laks, torsk, kveite, fiskegrateng, fiskepinner - Pølser, Hamburgere - Grønnsaksblandinger - Pommes frites - Brød, rundstykker, boller og annen bakst - Is til dessert en søndag Sånn ca.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Diverse svinekjøtt (stek, koteletter, knoke etc) Elgkjøtt (fileter, elghakk, stek) Kyllingfileter Strimlet kyllingfilet Grillpølser Pølsebrød Vaniljeis Tressis Skogsbærblanding Jordbær Diverse grønnsaker/grønnsaksblandinger Wok-grønnsaker Noe ferdigkokt suppekjøtt Laksefileter Torskefileter Hel torsk Fiskegrateng Seifilet Ferdig pizza Kjøpt brød/hjemmebakt brød Rundstykker Boller Sjokoladekake Brownies Jappmuffins Vaniljeboller Farse til karbonade/kjøttkaker Kjøttboller Sodd Klubb/duppe Noen hamburgerbrød Hamburgere Falukorv Anonymous poster hash: 9beea...2cd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Reinkjøtt, hjemmebaktbrød, rundstykker, grønnsaksblanding, bringerbær, jordbær, mango, urtebaguetter, kyllingvinger, kyllingfilee, karbonader, hjemmelaget kjøttdeig, tørketkjøtt, is, og søljer/koftebelter. Anonymous poster hash: 88884...097
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Torskefillet Panert hysefillet Scampi Bolinhos Lakseporsjoner Seifillet Fiskegratenger Anonymous poster hash: e10c6...5ab
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. april 2016 #11 Skrevet 7. april 2016 Kjøp varer du bruker til vanlig, kjøtt, fisk, grønnsaker, kylling, ost osv på tilbud og ha det i frysen. Gjør det til vane å ha kontroll på hva du har der og lag middager basert på det som finnes der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå