Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Gutten min går i 4. Han har en god kamerat der som ikke de andre guttene liker. Fikk beskjed av de andre at han må kuttes ut om han forsatt vil være venn med de andre. Skal ta opp dette med kontakt lærer, men hadde du tatt det opp med foreldrene? Kjenner de litt. Anonymous poster hash: a1261...ef6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Hadde glatt sagt fra til de andre foreldrene. Var da litt av en streng beskjed gutten din har fått, de ungene trenger å høre at de ikke kan diktere andre mennesker slik! Anonymous poster hash: 2304c...540
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Ja det hadde jeg. For i klassen her har vi blitt enige om at slike ting tar vi opp med hverandre slik at det blir slutt på slikt tull. Men det er viktig at foreldrene vet hva barna deres driver med. Anonymous poster hash: c5d03...e15
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Hadde glatt sagt fra til de andre foreldrene. Var da litt av en streng beskjed gutten din har fått, de ungene trenger å høre at de ikke kan diktere andre mennesker slik! Anonymous poster hash: 2304c...540 Tenkte nå først på foreldene til denne gutten. Ble så lei meg på hans vegne. Hi Anonymous poster hash: a1261...ef6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Hadde ordna skikkelig oppstyr ! Det er av sånt det blir mobbing og det er vi voksne som må lære de at sånn funker det ikke Anonymous poster hash: 56012...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå