Gå til innhold

utestenge en i klassen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min går i 4.

Han har en god kamerat der som ikke de andre guttene liker.

Fikk beskjed av de andre at han må kuttes ut om han forsatt vil være venn med de andre.

 

Skal ta opp dette med kontakt lærer, men hadde du tatt det opp med foreldrene?

Kjenner de litt.

 

Anonymous poster hash: a1261...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde glatt sagt fra til de andre foreldrene. Var da litt av en streng beskjed gutten din har fått, de ungene trenger å høre at de ikke kan diktere andre mennesker slik! 



Anonymous poster hash: 2304c...540
Skrevet

Ja det hadde jeg. For i klassen her har vi blitt enige om at slike ting tar vi opp med hverandre slik at det blir slutt på slikt tull. Men det er viktig at foreldrene vet hva barna deres driver med.

 

Anonymous poster hash: c5d03...e15

Skrevet

 

Hadde glatt sagt fra til de andre foreldrene. Var da litt av en streng beskjed gutten din har fått, de ungene trenger å høre at de ikke kan diktere andre mennesker slik!

 

Anonymous poster hash: 2304c...540

 

Tenkte nå først på foreldene til denne gutten.

Ble så lei meg på hans vegne.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: a1261...ef6

Skrevet

Hadde ordna skikkelig oppstyr ! Det er av sånt det blir mobbing og det er vi voksne som må lære de at sånn funker det ikke

 

Anonymous poster hash: 56012...a52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...