Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Moren til gutten min påstår at hvis han spiser usunn mat hos meg eller spiller mye på Playstation så kan han bli blind på det ene øyet. Han har noen problemer med øynene fra før men vet ikke helt, må være tull ? Anonymous poster hash: 7af5f...bd3
LillePunk Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Aner ikke.. Kan bli blind av diabetes. Som igjen kan komme av kosthold. Men utover det er jeg usikker.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Nr. 1 - om barnet ditt har helseproblemer så er det ditt ansvar å sette deg inn i den tilstanden og vite hva det har å si for barnet ditt! Kosthold har mye å si for helsen generelt, og ja, man kan få en del øyeproblemer om man har mangler av ulike mineraler og vitaminer. Hvorfor moren mener gutten kan bli blind på ene øyet må du nesten finne ut av - men da må du først sette deg godt inn i hva som feiler gutten i utgangspunktet! Anonymous poster hash: e23ef...889
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Vet ikke. Men vitamin A, antioksidanter og fett er ihvertfall viktige kilder til å opprettholde et godt syn livet ut. Anonymous poster hash: 79582...458
gale damen Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Han kan ikke bli blind av å spille playstation, men det er klart at kosthold virker inn på helsen.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Hvordan kan de 4 dagene han er her ha så mye å si, hun snakker om å nekte han å komme Anonymous poster hash: 7af5f...bd3
sotosmor Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 4 dager har en del å si,synes jeg. Gi gutten skikkelig mat og sett deg inn i hva som feiler han. Det forventer jeg av de som passer mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Hvordan kan de 4 dagene han er her ha så mye å si, hun snakker om å nekte han å komme Anonymous poster hash: 7af5f...bd3 Spørsmålet er heller hvorfor du ikke har satt deg godt nok inn i helsesituasjonen til din sønn? Hvorfor gir du ham ikke sunn mat når han er hos deg? Og om han spiller for mye playstation - hvorfor gjør du ikke andre ting sammen med ham? Når du velger å ikke sette deg inn i guttens helsesituasjon, da gjør du også deg selv sårbar. For da kan mor hevde at du ikke gjør det som skal til for å sikre barnets helse. Så hvorfor skaffer du deg ikke informasjon nok om barnets helse/syn, og hvorfor lager du ikke sunn mat når barnet er hos deg? Vil du ikke ditt barns beste? Anonymous poster hash: e23ef...889
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Er du stemoren hans og han er hos deg 4 dager i uka, og du synes han kan spise usunt og spille så mye playstation han vil? Anonymous poster hash: 02379...70e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Hvordan kan de 4 dagene han er her ha så mye å si, hun snakker om å nekte han å komme Anonymous poster hash: 7af5f...bd3 Er det 4 dager hver uke eller hver måned? Anonymous poster hash: cd0a0...57c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #11 Skrevet 7. april 2016 4 dager i måneden, syns hun er hysterisk. Han er ikke allergisk eller noen mat sykdommer. Anonymous poster hash: 7af5f...bd3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #12 Skrevet 7. april 2016 4 dager i måneden, syns hun er hysterisk. Han er ikke allergisk eller noen mat sykdommer. Anonymous poster hash: 7af5f...bd3 Men han har jo tydeligvis noen helseproblemer siden han har/har hatt problemer med øyene. Hva slags øyeproblemer er det han har? Anonymous poster hash: cd0a0...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå