Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Du som har barn over 6 mnd. Da skal ikke barnet trenge mat i løpet av natta. Joda, jeg vet at barn er forskjellige, men med riktig kosthold på dagen,skal natten være redda. Jeg ammer fortsatt på natta og baby er 8 mnd. Jeg gjør det fordi hun våkner og gråter. Pupp hjelper. Hvorfor ammer du? Anonymous poster hash: dabc5...297
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Fordi barnet er sulten. Anonymous poster hash: 29a48...72e
*Miss Marple* Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Dette er nok et skudd i blinde, men jeg tipper at de fleste ammer fordi barnet våkner og vil ha pupp? Finnes det noen annen grunn?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Du som har barn over 6 mnd. Da skal ikke barnet trenge mat i løpet av natta. Joda, jeg vet at barn er forskjellige, men med riktig kosthold på dagen,skal natten være redda. Jeg ammer fortsatt på natta og baby er 8 mnd. Jeg gjør det fordi hun våkner og gråter. Pupp hjelper. Hvorfor ammer du? Anonymous poster hash: dabc5...297 Samme som deg. Er en stund siden nå da, men ammet på natt til han var ett år. Anonymous poster hash: ed807...2ca
LillePunk Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Hun våkner og er sulten. Vi samsover og jeg ser forskjell på når hun våkner og ikke er sulten og når hun vil ha mat. Strekker seg etter puppeområdet og trykker seg inntil 😂
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Dette er nok et skudd i blinde, men jeg tipper at de fleste ammer fordi barnet våkner og vil ha pupp? Finnes det noen annen grunn? Det hjelper med pupp for min jente, men hun trenger det ikke. Pupp hjelper også når hun har slått seg. Hun er ikke sulten da. Så ja det finnes andre grunner. Anonymous poster hash: dabc5...297
Gjest Stjerneklart Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 (endret) 5,5 måneder, får fast føde på dagtid og våkner enda 3 ganger for mme på natt. Da er hun tydelig sulten og drikker ca. 140 ml hver gang. Ser ikke ut til at hun sover gjennom med det første, men så lenge hun viser tegn til sult, så skal hun få mat Endret 7. april 2016 av Stjerneklart
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Det er en myte at de greier seg uten mat om natta fra 6 mnd. Noen gjør det, men slett ikke alle. Da min var 6 mnd hadde hun nettopp begynt med fast føde og hun brukte lang tid på å komme opp i ordentlige måltider. Dessuten tar det litt tid å venne seg av med å spise om natten også, så det er veldig vanlig at de våkner for litt påfyll til de er godt over 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Han var sulten stakkar så ja han fikk mat da, sluttet rundt et år Anonymous poster hash: 8540c...8b0
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Pupp er da mye mer enn mat for babyer. Det er trøst, trygghet og kos! Jeg tror det er tull at ikke babyer trenger pupp når de våkner om natta. Hvorfor er det da så mange babyer som våkner om natta og vil ha pupp dersom de ikke trenger det? Bare for helsesøster mener det er på tide å slutte, nå har de blitt "stor" nok og skal sove hele natta, og dette gjelder alle! Min sluttet av seg selv da han var 14 mndr. Husker ikke hvor ofte jeg ammet om natta, da dette foregikk i halvsøvne. Anonymous poster hash: 20f74...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå