Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Vil kvitte meg med en del rengjøringsmidler o.l. Mye er bare brukt en liten skvett av. Klarer ikke å kaste det i søppla, kan jeg legge ut gis bort på Finn f.eks? Anonymous poster hash: 094b8...fb2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Jeg hadde tatt det glatt! Anonymous poster hash: c43cc...7fc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Ja, absolutt. Anonymous poster hash: 872df...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå