Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #51 Skrevet 7. april 2016 Ikke greit å droppe middag så ofte. Greit en gang i mellom, men ikke flere ganger i uka. Anonymous poster hash: 04ea2...2bc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #52 Skrevet 7. april 2016 middag hver dag. barn trenger å få i seg 1 varmt måltid hver dag. min elste er 12..på de årene er det kanskje 2 dager jeg ikke har laget orntlig middag. Anonymous poster hash: eed36...d96
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #53 Skrevet 7. april 2016 Burde absolutt ikke være noe problem! :-) Tips til påegg: Fiskekaker varmet i stekeovn Kokt egg Reker i Lake Avokado og fex spekeskinke Makrell i tomat Ostesmørbrød Eller bare ost,skinke/salami med masse salat tomat, agurk ,paprika. Eller ta en Grandiosa haha ;-) de skader ikke en gang i blant Anonymous poster hash: f5bd3...cd2
Yellow Brick Road Skrevet 7. april 2016 #55 Skrevet 7. april 2016 Det er helt problemfritt å spise brød til middag tre dager. Personlig ville jeg ha blitt fryktelig lei, selv med bare tre dager, så det ville nok ha blitt noe varmt oppå skiva - kunne vært veldig enkelt, til og med ferdige karbonader eller fiskekaker eller et stekt egg med litt tomat, agurk, paprika ved siden av. like mye for smakens skyld som for sunnheten. Men om jeg hadde klart å spise brød hele dagen, så hadde jeg gjort det med god samvittighet om det bare dreide seg om noen dager. Mye heller det enn de forferdelig matkassene. Har prøvd både Adams og Godt Levert, og det er virkelig den dårligste maten jeg har spiste til en altfor høy pris. Takke meg til ei brødskive med fiskekake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå