Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Gikk ned fra 69 kg.til 58,5kg.Nå står det stille og jeg har det enorme søtsuget!!Vekta stoppet på 59,2 imorgest.Bestemt meg for å aldri se 60 tallet igjen, men nå går det feil vei....hjelp?!?Motivasjon?!? Anonymous poster hash: e9f2e...4d8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 For meg hjelper faktisk det å gomle rå grønnsaker mot søtsug. Har et voldsomt småspisebehov, trodde det var søtsug. Viste seg at det å ha en skal med gulrøtter i skiver fungerte like bra. Dessuten blir jeg mett, og da har jeg ikke lyst på noen ting. Anonymous poster hash: 45793...6c7
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Takk for tips, det skal testes ut👍 Anonymous poster hash: e9f2e...4d8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Ikke bekymre deg for at det står stille i alle fall...Uansett høyde, er vekta de på et nivå som ikke er skadelig,- vil jeg si. Så fokuser på å holde vekta. Bare det i seg selv vil i en periode føle som slankekur, fordi ofte er ikke vedlikeholdskravet til mat og trening langt unna der man var når man var på slankert... Om du ikke har trent, så begynn med det,- trening er mest effektivt på og holde vekta. Det er vel flere grunner til at man sier det,- en ting er at man før en mer "naturlig" sultfølelse om man trener,- noe annet er at kroppen selv innstiller forbruket etter inntaket,- slik at et "overinntak" opp til et visst punkt vil bli kompensert med og trene hardere/bruke flere kcal under trening,- på samme måta som man vil oppleve og ikke kunne gi maks/like mye om man har spist for lite, fordi kroppen higer etter et mest mulig energieffektivt forbruk i forhold til øvelser du vil den skal gjøre og energi den har fått for å gjøre det. Om du skjønner... Funker det og knaske grønnsaker når man har søtsug, så vær så god. SUPERT!! Har ikke funket her i gården, tannpuss, eller et glass vann med brusevitaminer,- eller evt en lightbrus med isbiter funker derimot for meg...Eller evt prøve og sove litt/ta en dupp på sofaen...(Har man mulighet til og gå og snavle og stappe i seg, har man mulighet til en powernap!!!) Gratulerer med vektnedgang. Lykke til med vedlikehold..Skal se at om du holder vekta i noen måneder så blir det enklere og evt gå ned de siste kilo,- eller du finner ut at det er nok.. Vil tro hud henger litt etter enda:) Selv om man ikke er "synlig slapp" så kan det være at du fortsatt går inn noen cm her og der selv om du ikke går mer ned i vekt!!! Anonymous poster hash: debf7...74d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Og hvis du har trent, kjøp deg ankelvekter Anonymous poster hash: 69a75...687
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Så flink du er! Anonymous poster hash: 35cf6...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå