Gå til innhold

Ingen å øvelseskjøre med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta lappen i sommer, eller.. I alle fall prøve på det. Men jeg har ingen å øvelseskjøre med :(

Er det noen som har fått til å ta lappen, bare igjennom kjøreskolen? Jeg er helt alene om det her, og håper jeg satser på noe realistisk. Hvor stor betydning har det å øvelseskjøre sammen med noen?

Anonymous poster hash: 467ba...892

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det til, ved å betale kjøreskolen for øvelseskjøring. Det var dyrt, brukte nok ca 25000 bare på kjøring som jeg ellers kunne gjort med en annen voksen - men har man ingen å kjøre med, så har man ikke det.

Anonymous poster hash: 078cc...3ab
Skrevet

Jeg hadde ikke kjørt en meter før jeg kom på kjøreskolen. Hadde heller ingen å øvelseskjøre med. Kostet rundt 20 000 for alt. Vet ikke om det hadde blitt så veldig mye billigere om jeg hadde fått øvd noe utenom.

Anonymous poster hash: 35f5a...c80

Skrevet

Jeg fikk det også til :) kjørte hjemme et par ganger, thats it!

Det kommer selvsagt ann på om du synes det er vanskelig eller ikke osv osv

Anonymous poster hash: 104bc...0e4

Skrevet

Hadde ingen å kjøre med.kjøpte ei startpakke med teori og 10 kjøretimer. Så hadde jeg det obligatoriske med mørkekjørin, glattkjøring, langkjøring osv osv

Kjøpte ingen vanlige timer utenom de 10. Sto på første forsøk oppkjøring :)

Skrevet

Kjørte ingenting hjemme og det viste de på kjøreskolen. Jeg brukte 3 måneder på lappen fra jeg startet med første time til jeg stod med lappen i hånden. Kjørte ikke så veldig ofte heller, og dagen jeg begynte viste jeg ikke hva clutchen var en gang. Gikk baaaaaree bra! 

Brukte litt under 30 000 på lappen. 20 000, eller litt over, er alt det obligatoriske. Husker ikke hvor mange kjøretimer jeg hadde, men det ble under 10 utenom de obligatoriske. 

Kjør på HI (bokstavelig talt), dette går bra, du er ikke den første og eneste! 

Anonymous poster hash: b83ba...b8d
Skrevet

Kjørt bil fra jeg var 14 og betalte 16 000 for førerkort i 2001, så tror ikke det har så mye å si

Anonymous poster hash: 91398...1de

Skrevet

Åh, tusen takk dere! Så godt å vite at det er flere som har vært i samme posisjon!

Nå ble jeg veldig letta ❤️

Anonymous poster hash: 467ba...892

Skrevet

Hør med frivillighetssentralen der du bor! Ofte vet de om noen som kan hjelpe med øvelseskjøring! 😀

Anonymous poster hash: 9b8ad...08e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...