Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Kommer til å gå fra samboer, vi har et barn på snart 3 år. Han har en fordel med at vi bor på hans hjemsted og barnet har familie og barnehagen her. Er det da sannsynlig at han får hovedomsorgen? Jeg blir å flytte flere timer unna. Er bekymret for han egner seg ikke til å a barnet alene, men sta som bare det og innser det ikke selv. Anonymous poster hash: cb862...908
Gjest Stjerneklart Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 (endret) Det spørs vel litt på hvorfor han ikke egner seg til å ha barnet alene? Er det du som synes det fordi ting ikke blir gjort på din måte, eller er det noen konkrete ting som en evt. dommer vil være enig i? Det vil nok sannsynligvis være i hans favør at han blir boende på hjemstedet hvor barnet går i barnehage og har familie. Endret 7. april 2016 av Stjerneklart
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Han gjør ingenting hjemme eller i forhold til barnet. Jeg gjør alt og barnet er mest knyttet til meg. Han har en del plager. Sovner overalt. Han har ingen diagnose enda, men noe er galt. Er uføre og tipper han er deprimert. Vet ikke hva en dommer eller de på fvk vil si til det. Anonymous poster hash: cb862...908
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Ingen som har vært i lignende situasjon som vet noe? Anonymous poster hash: cb862...908
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Jeg ville ha bosatt meg i nærheten i begynnelsen, og dermed hatt større sjanse til å få hovedomsorgen. Så heller flyttet etter hvert, når du allerede har hatt hovedomsorgen en stund. Anonymous poster hash: 72993...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå